جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر

جلسه کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی گفت: شکل ظاهری انسان و آفرینش او به دست خودش نیست، اما شاکله درونی و هندسه آن به وسیله اعمال، عقاید و افکار اکتسابی‌اش حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جلسه هماهنگي و تواصي هفتگي پرسنل بعثه مقام معظم رهبري، با تبريك اعياد شعبانيه، در نظام هستي انسان را موجودي پررمز و راز برشمرد و بر تربيت و تعالي او تأكيد كرد و نسبت به دشمن قسم خورده انسان يعني شيطان هشدار داد.
وي با اشاره به آيه «قُلْ كُلٌّ يَعْمَلُ عَلَى شَاكِلَتِه»، بر مسئله شكل درون و برون و هندسه انسان تأكيد كرد و گفت: شكل ظاهري انسان و آفرينش او به دست خودش نيست، اما شاكله دروني و هندسه آن به وسيله اعمال، عقايد و افكار اكتسابي‌اش حاصل مي شود.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق اظهار كرد: انسان در اثر ممارست، ملكاتي را كسب مي كند كه منشاء كردار متناسب با آن مي گردد.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني مراقبت و مواظبت نفس را توصيه كرد و افزود: هر اندازه رفتار، گفتار و افكار انسان پاك و طيب باشد سرّ و روح او در قيامت، زيباتر و كامل تر بروز و ظهور مي كند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق دنيا را بازار تجارت و كسب معنوي براي عالم ديگر خواند و خاطرنشان كرد: هر كس در اين عالم خود را مي سازد و در قيامت جلوه آن را مشاهده مي كند.
وي با توصيه به نظم و برخورد كريمانه با زايران و نيز ايجاد فضاي همدلي و هماهنگي اظهار داشت: هر انساني مي تواند خود را به جايي برساند كه براي ديگران الگو و اسوه باشد و اين امر در سايه رعايت حدود الهي و مراعات ادب و كشيك نفس كشيدن امكان پذير است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تشكر از تلاش هاي صادقانه و خالصانه همكاران خود در بعثه مقام معظم رهبري برنامه هاي فرهنگي را با كيفيت و باشكوه ارزيابي كرد و گفت: با همه اين موفقيت ها بايد تلاش كنيم تا قدم هاي بلند تري در خدمت فرهنگي به زايران برداريم.
بنابراين گزارش در اين جلسه چند نفر از پرسنل بعثه مقام معظم رهبري نقطه نظرات خود را در رابطه با مسائل مختلف از جمله مسائل زايران بيان كردند.




نظرات کاربران