آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟ آیا نامه قبل از  سفر به عتبات خود را نوشته اید؟

آیا نامه قبل از سفر به عتبات خود را نوشته اید؟

قبل از حضور در عتبات عالیات به فکر نوشتن وصیت نامه باشیم تا یکی از آداب سفر را به جای آوریم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، وصيت كردن از ويژگي هاي يك مؤمن است؛ مخصوصا وقتي انسان به سفر عزيمت مي كند، اهميت آن چند برابر مي شود.
يكي از آداب سفرهاي حلال وصيت كردن است؛ اين روزها شاهد حضور جمعيت انبوه زايران كشورمان به عتبات عاليات هستيم.
زايراني كه گاه سالها براي اين سفر انتظار مي كشيدند و عاقبت چشمشان به حرم ائمه (عليه‌السلام) در عراق نوراني شد.
وصيت كردن يكي از آداب زيارت عتبات عاليات است، با هيچ آمار و ارقامي نمي توان اعلام كرد كه چه تعداد از زايران براي خود وصيت نامه نوشته اند، اما زايران مي توانند با نوشتن وصيت نامه يكي از آداب زيارت خود را انجام دهند.
در اين زمينه با برخي از زوار عتبات عاليات به گفت و گو نشستيم؛ اغلب آنها در اين سفر معنوي، از نوشتن وصيت نامه غافل بودند. برخي اظهار مي كردند كه سالهاي قبل وصيت نامه اي نوشته ايم اما به بازنگري در آن بي توجه بوديم يا مشغله هاي زندگي اين فرصت را از ما گرفته است.
عده اي نيز اعلام كردند كه براي اين سفر معنوي وصيت نامه خود را نوشته اند.
وصيت نامه فارغ از جنبه هاي اسلامي آن، نشانه اي از تعهد يك فرد به خانواده خود است و زاير حضرت اباعبدالله (عليه‌السلام) نبايد نسبت به اين امر مهم بي توجه باشد.


| شناسه مطلب: 53160




كربلا عتبات



نظرات کاربران