آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟ آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟

آیا امام زمان (ع) در مثلث برمودا زندگی می‌کنند؟


علت این که عده ای «مثلث برمودا» را محل زندگی امام زمان (عج) پنداشته اند این است که آنان «مثلث برمودا» را همان «جزیره خضراء» دانسته اند و با این پیش فرض که «جزیره خضراء» محل زندگی امام زمان (ع) است گفته اند «مثلث برمودا» و ویژگی‌های خاص او ناشی از این است که امام زمان (عج) در این محل زندگی می‌کند.

متن كامل پرسش مدتي زيادي است كه مثلث برمودا به عنوان يك سر (راز) ذهنم را به خود مشغول كرده است. برخي مي‌گويند كه اين مكان شبح زده، محل سكونت حضرت مهدي (ع) است. اما اين حرف‌ها مرا متقاعد نمي‌كند به اين دليل كه توجيهي وجود ندارد كه امام زمان در آن جا مشغول غرق كردن كشتي‌ها و هواپيماهاي در حال گذر و مردمان آن محل باشد. لطفا، به اين سوال بسيار مهم پاسخ دهيد.
پاسخ علت اين كه عده اي «مثلث برمودا» را محل زندگي امام زمان (عج) پنداشته اند اين است كه آنان «مثلث برمودا» را همان «جزيره خضراء» دانسته اند و با اين پيش فرض كه «جزيره خضراء» محل زندگي امام زمان (ع) است گفته اند «مثلث برمودا» و ويژگي‌هاي خاص او ناشي از اين است كه امام زمان (عج) در اين محل زندگي مي‌كند.
در اين باره بايد گفت كه موضوع «جزيره خضرا» به عنوان محل اقامت و زندگاني حضرت ولي عصر (ع) در عصر غيبت كبري، برگرفته از حكايتي است كه كه از سوي علما و محققين مورد انكار واقع شده است و قابل پذيرش نمي‌باشد چرا كه مستند آن داراي ضعف و ابهام است. بنا براين اصل داستان جزيره خضراء مورد قبول نيست! و بر فرض كه مورد قبول بعضي از افراد باشد تطبيق آن بر منطقه مثلث برمودا با آن ويژگي‌هاي عجيب هيچ دليلي نداشته و قابل قبول نمي‌باشد. وامام زمان (ع) امام مهربان ذخيره خداوند براي نجات و هدايت بشريت است نه براي هلاكت و غرق كردن آنها. البته آن حضرت بعد از ظهور و قيام خود ريشه ستم را بركنده و جهان را پر از عدل و داد مي‌كند.
منبع: اسلام كوئست


| شناسه مطلب: 53198




مهدويت پاسخ شبهات



نظرات کاربران