بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین

بازدید حجت‌الاسلام نجفی از بعثهِ و ستاد کاظمین

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، از بعثه و ستاد کاظمین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، روز گذشته 3 خردادماه، ضمن بازديد از بعثه كاظمين، هماهنگي ميان نيروها را رمز موفقيت خواند و از برنامه هاي انجام شده تقدير و تشكر كرد.
وي اخلاص و تلاش را دو عامل تعيين كننده موفقيت خواند و اظهار داشت: همدلي و هماهنگي ميان نيروهاي همكار، خود يكي از برنامه هاي فرهنگي است و در ديگران نيز اثر خواهد داشت.
همچنين در اين بازديد رييس هيئت پزشكي كاظمين گفت: روزانه به طور متوسط بيش از 60 نفر از زايران به درمانگاه مراجعه مي كنند. نماينده حج و زيارت نيز در اين ديدار حضور داشت و از شرايط موجود اظهار رضايت كرد.




نظرات کاربران