برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد

برگزاری همایش مدیران و عوامل حج ۹۴ یزد

جلسه مدیران کاروانهای حج ۹۴و۹۳ در محل سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، جلسه مديران كاروانهاي حج ۹۴و۹۳ در محل سالن اجتماعات مديريت حج و زيارت استان يزد برگزار شد.
حجت‌الاسلام ميررحيمي، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در استان در اين جلسه ضمن تاكيد بر آموزش زايران از مديران كاروانها درخواست كرد تا با حضور روحانيون كاروانها نسبت به شروع آموزش زايران اهتمام بيشتري داشته باشند.
وي همچنين درخصوص طرح فرهيختگان و مودت توضيحات مفصلي را بيان كرد.
سپس شريفي مديرحج و زيارت اعياد شعبانيه را به مديران حاضر در جلسه تبريك گفت و از آنان خواست تا معاينات پزشكي زايران را با حضور پزشكان كاروانها شروع و بر انجام معاينات دقت بيشتري داشته باشند.
در پايان جلسه تعدادي از مديران نظرات خود را در مباحث مختلف سفر حج بيان كردند و پيرامون مسائل سفر و نحوه خدمت رساني مطلوبتر به زايران نظرخواهي به عمل آمد.


| شناسه مطلب: 53402




يزد حج تمتع حج۹۴



مطالب مرتبط

نظرات کاربران