طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان

طرح مبارزه با سرقت و جیب بری در موسم عمره ماه رمضان

رسانه های سعودی از طرح های امنیتی و ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان و عمره این ماه از جمله مقابله با جیب بری از عمره گزاران خبر دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه عكاظ از طرح‌هاي امنيتي و ترافيكي ويژه ماه مبارك رمضان و عمره اين ماه خبر داد.
محمد بن سالم القرني فرمانده پليس مكه مكرمه از تكميل آمادگي‌ها براي ماه رمضان و اجراي طرح ويژه اين ماه با مشاركت تمام عناصر امنيتي براي حفظ امنيت خبر داد.
اين طرح مبتني بر استقرار نيروهاي امنيتي در منطقه مركزي مكه براي حفظ امنيت و مبارزه با پديده‌هاي منفي و ساماندهي حركت پياده‌ها و مبارزه با جرايم سرقت و جيب بري و نظارت بر طرح عبور خودروها و ترافيك و عمليات انتقال نمازگزاران از طريق نقل ترددي است.
فرمانده پليس مكه مكرمه از استقرار شبانه روزي گشتي‌هاي رسمي و مخفيانه امنيتي در مناطق مختلف مكه خبر داد.
وي گفت: اهتمام جدي ما، تامين امنيت عمره گزاران و زائران و ارائه بالاترين خدمات به آنهاست.
اداره كل امور مسجدالنبي (ص) هم از طرح خود براي ماه مبارك رمضان خبر داد كه بيش از پنج هزار نفر آن را اجرا مي‌كنند.
عبدالواحد الخطاب مدير روابط عمومي حرم شريف نبوي (ص) به عكاظ گفت: مسجدالنبي (ص) با بيش از ۱۰ هزار تخته فرش، مفروش شده است و ۳۰۰ تن آب زمزم، روزانه پذيراي زايران در حرم نبوي است.
وي همچنين از نصب ۲۵۰ چتر در حرم نبوي خبر داد كه سبب مي‌شود تا زايران در هنگام حضور در صحن‌هاي مطهر از سايه بان اين چترها استفاده كنند.


| شناسه مطلب: 53561




مكه عمره مفرده



مطالب مرتبط

نظرات کاربران