برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس

برگزاری محافل قرآنی در ماه ضیافت الهی در حرم حسینی عکس

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی محفل روزانه انس با قرآن کریم در صحن مطهر حسینی برگزار می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، ماه رحمت الهي محفل روزانه انس با قرآن كريم در صحن مطهر حسيني برگزار مي شود.
در اين مراسم كه به طور روزانه در ايام ماه مبارك برگزار مي‌شود ، گروهي از قاريان برجسته كربلاء و ديگر استانهاي عراق حضور خواهند داشت.
ناظر بر محفل جزء خواني قرآن كريم در اين باره اظهار داشت: اين مراسم هرساله و با آغاز ماه مبارك رمضان از ساعت 3 تا 4 بعدازظهر و با مشاركت قاريان نمونه و برجسته استان كربلاء و ديگر استانهاي عراق در صحن مطهر برپا ميگردد.
علي الخفاجي افزود: كميته تاييد صلاحيت قاريان از آغاز ماه شعبان شروع به فعاليت نموده و روزانه 5 قاري در مراسم حضور مي يابند.
وي ادامه داد: آنچه محفل امسال را متمايز كرده حضور قاريان جديد و با نواي دلنشين قرآن است كه نتيجه حضور مداوم ايشان در محافل انس باقرآن در ديگر ايام سال مي‌باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران