هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان

هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان

سازمان حج و زیارت با اعلام این‌که هزینه‌ سفر به عتبات عالیات عراق در ماه رمضان نسبت به روزهای دیگر سال 15 درصد کاهش دارد، اعزام‌های این ماه را بدون قرعه‌کشی انجام می‌دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سفر به عتبات عاليات عراق در ماه رمضان 14 و 23 شبه برنامه‌ريزي شده كه روند اين اعزام‌ها تا 26 ماه مبارك رمضان برابر با 22 تيرماه ادامه دارد. اين سازمان تمام متقاضياني را كه در دفاتر زيارتي ثبت‌نام كنند بدون قرعه‌كشي به عتبات عاليات عراق اعزام مي‌كند.
بيشتر اعزام‌هاي ماه رمضان به صورت زميني است و تنها دو ايستگاه پروازي تهران و مشهد براي سفرهاي هوايي استفاده مي‌شوند كه زائران استان‌هاي سمنان، قزوين، همدان، قم، تهران، مركزي، كرج و كاشان از فرودگاه امام خميني (ره) و ساير استان‌هاي همجوار خراسان رضوي از مشهد اعزام مي‌شوند.
بر اساس اعلام سازمان حج، هزينه‌ي سفر "زميني" 14 شبه به عتبات از يك ميليون و 590 هزار تا يك ميليون و 685 هزار تومان و هزينه‌ي سفر 23 شبه از دو ميليون و 320 هزار تا دو ميليون و 470 هزار تومان تعيين شده است. براي سفر "هوايي" 14 شبه نيز يك ميليون و 934 هزار تا دو ميليون و 23 هزار تومان هزينه درنظر گرفته شده است. اين هزينه براي سفر 23 شبه‌ي هوايي از دو ميليون و 660 هزار تا دو ميليون و 810 هزار تومان است.
سفر عتبات بدون سامرا به شهرهاي كربلا، نجف و كاظمين انجام مي‌شود.
منبع:ايسنا


| شناسه مطلب: 54024




كربلا عتبات



نظرات کاربران