سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد

سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه قرآن عرضه شد

سیر حوزه‌های علمی شیعه پاسخ به پرسش‌هایی است که از سوی یک پژوهشگر ایرانی مقیم فرانسه به صورت مکتوب از آیت‌الله صافی پرسش شده و ایشان به سئوالات وی پاسخ گفت و این اثر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ویراست جدید در حال عرضه است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب «سير حوزه‌هاي علمي شيعه»، به شكلي موجز به معرفي حوزه‌هاي علمي، تاريخچه، سر فصل دروس و عالمان بزرگ ديني حوزه‌ها و آثار مهم آنان مي‌پردازد و اهداف و رسالت واقعي حوزه‌هاي علمي را بيان مي‌كند.
مضمون اين كتاب پاسخ به پرسش‌هايي است كه از سوي يك پژوهشگر ايراني مقيم فرانسه در سال 1357 هجري شمسي به صورت مكتوب با آيت الله صافي در ميان گذاشته شده بود و ايشان سئوالات وي را پاسخ گفت.
«سير حوزه‌هاي علمي شيعه» در 9 فصل تنظيم شده است كه به مباحثي مانند حوزه‌هاي علمي صدر اسلام، حوزه‌هاي علمي شيعه، عالمان بزرگ حوزه و آثار آنها، كيفيت كار حوزه‌ها، امور مالي حوزه‌ها، وضعيت كمي حوزه‌ها،‌ مقايسه دو حوزه،‌ مكتب‌خانه‌هاي قديم و ‌رسالت حوزه‌هاي شيعه مي‌پردازد.
اين كتاب كه به تازگي ويراست جديد آن به بازار آمده است برخي پاورقي‌ها و تيتر‌هاي جديد به آن افزوده شده است. كتاب «سير حوزه‌هاي علمي شيعه» در 128 صفحه رقعي و به وسيله مركز نشر آثار آيت‌الله صافي منتشر و به بازار كتاب عرضه شده است.
كتاب «سير حوزه‌هاي علمي شيعه» به عنوان يك راهنماي مناسب در زمينه الگو‌ها و منبع‌شناسي نظام تعليم سنتي حوزه به همه علاقمندان علوم ديني و به ويژه به طلاب و دانشجويان توصيه شده است.
علاقمندان براي تهيه اين اثر ارزشمند مرجع تقليد شيعه مي‌توانند به نمايشگاه بين‌المللي قرآن غرفه انتشارات آيت‌الله صافي گلپايگاني مراجعه كنند.




نظرات کاربران