کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت

کاشان با«زمستان در بغداد» عطر و طراوت حسینی گرفت

مسوول کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم(علیه السلام) کاشان، گفت: مسابقه بزرگ کتاب خوانی از کتاب «زمستان در بغداد» اثر عباس کرمی با موضوع " عراق - سیر و سیاحت ، زیارتگاههای اسلامی – عراق" برای تابستان امسال به همت این کانون برگزار می شود.

مسوول كانون فرهنگي هنري مسجد قمر بني هاشم(عليه السلام) كاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج گفت: مسابقه بزرگ كتاب خواني از كتاب «زمستان در بغداد» اثر عباس كرمي با موضوع " عراق - سير و سياحت ، زيارتگاههاي اسلامي – عراق" براي تابستان امسال به همت اين كانون برگزار مي شود.
جواد دهقاني آراني،با اشاره به اينكه،اين كتاب به دو زبان فارسي و انگليسي است افزود: كتاب "زمستان در بغداد" حاوي يادداشت‌هاي نگارنده از سفر به كشور عراق به همراه گروه اعزامي امور حج و زيارت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در اسفند 1384 هجري شمسي است كه همزمان با سالروز اربعين حسيني صورت گرفته است.
به گفته وي ،مطالب كتاب شامل مشاهدات نگارنده از آشوب‌هاي ايجاد شده در بغداد، چگونگي آماده ساختن مقدمات مراسم اربعين حسيني در كربلا و نحوه‌ي برگزاري اين مراسم در كربلا است.
وي تصريح كرد:مهلت تهيه كتاب و شركت در مسابقه بزرگ كتاب خواني تا 20 مرداد ماه از طريق مساجد، پايگاه هاي بسيج، و كتاب فروشي هاي معتبر دو شهرستان كاشان و آران و بيدگل از جمله كتاب فروشي يزدان خواه در بازار كاشان و كتاب فروشي جنب سپاه اين شهرستان است.
به گفته وي، مراسم قرعه كشي اين مسابقه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) در روز 25 مرداد ماه اجرا مي شود.
مسوول كانون فرهنگي هنري مسجد قمر بني هاشم(عليه السلام) كاشان، برگزاري مسابقه كتابخواني از كتاب «زمستان در بغداد» را يكي از خروجي هاي فرهنگي و برنامه هاي مستمر كنگره حضرت اباالفضل(ع) كاشان و آران و بيدگل برشمرد و گفت:اين مسابقه كتابخواني با همكاري كانون فرهنگي هنري امام حسن عسگري(عليه السلام) شهرستان آران و بيدگل اجرا مي شود.
دهقاني آراني، كسب اطلاعات بيشتر براي شركت در اين مسابقه از طريق سايت www.abbas133.ir و تماس با شماره تلفن همراه 09132614579 را خاطرنشان كرد و گفت:افزود: علاقه مندان به شركت در اين مسابقه مي توانند براي دريافت كتاب يا سوالات بيشتر و نحوه شركت در مسابقه به نشاني كاشان، ميدان امام رضا(ع)، بلوار بوستان، شبنم 17 (شهيدان ناصري نژاد)، 6 متري سمت چپ مراجعه يا مكاتبه كنند.
وي، ستاد عالي هماهنگي و نظارت بر كانون هاي مساجد كشور،دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق، روزنامه قدس خراسان، دبيرخانه كنگره حضرت اباالفضل(عليه السلام) كاشان و آران و بيدگل،شوراي سياست گذاري ائمه جمعه ستاد نماز جمعه شهرستان آر ان و بيدگل و سازمان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان را از ديگر حاميان مادي و معنوي برگزاري مسابقه بزرگ كتاب خواني از كتاب "زمستان در بغداد" برشمرد.




نظرات کاربران