عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن

عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی در نمایشگاه قرآن

آیت‌الله صافی گلپایگانی در چند جلد کتاب نسبت به معارف ماه مبارک رمضان و تاثیرات اخلاقی این ماه در روزه‌داران پرداخته که اکنون این آثار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب «رمضان در تاريخ» از جمله آثار رمضاني آيت‌الله صافي است كه شامل 9 فصل مي‌شود و «بيعت يا ولايتعهدي امام رضا (ع)»، «وفات جناب ابوطالب (ع)» و «وفات حضرت خديجه (س)» برخي از فصل‌هاي اين كتاب را تشكيل مي‌دهند.
همچنين «حديث اخوّت»، «ولادت و زندگاني امام حسن مجتبي (ع)»، «ولادت حضرت جواد (ع)»، «غزوه بدر»، «فتح و حوادث مكه» و در نهايت «شهادت حضرت اميرالمؤمنين (ع)» ساير حوادث مهم ماه رمضان‌ هستند كه در اين كتاب ارزشمند به آن‌ها پرداخته شده است.
كتاب «مكتب عالي تربيت و اخلاق» ديگر اثر آيت‌الله‌ صافي گلپايگاني در اين موضوع است كه پر از نكات جالب و جذاب تفسيري، حديثي، تربيتي و اخلاقي بوده و خواننده، مطالب نافع و سودمندي را درباره ماه مبارك رمضان و آثار اين ماه به دست مي‌آورد.
قلم اين آثار، روان و مطالب آن داراي چينش منطقي و دقت علمي خوبي بوده و مستندات به‌خوبي با ذكر نشاني عنوان شده‌اند و استفاده فراوان از آيات و روايات و حكايات اسلامي از ويژگي‌هاي برجسته اين آثار است.


| شناسه مطلب: 54060




قم ماه رمضان قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران