برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی»

برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی»

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی با عرضه کتاب، محصولات فرهنگی، پوشاک و تولیدات هنری، مخاطبان را به استقبال از نمایش میدانی «فصل شیدایی» می‌برد و سالن انتظار این نمایش به شمار می‌رود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي نمايش «فصل شيدايي» عرضه و فروش كتاب‌هاي مذهبي و اعتقادي با 25 تا 50 درصد تخفيف، برپايي نمايشگاه عكس نمايش فصل شيدايي، ارائه پوشاك اسلامي، عرضه محصولات فرهنگي ـ هنري، فروش لوازم‌التحرير و آشنايي با روش‌هاي موفقيت و شادكامي در زندگي اسلامي از بخش‌هاي نمايشگاه جنبي «فصل شيدايي» است.
در بخش كتاب اين نمايشگاه، بيش از 400 اثر از ناشران مختلف كشور گرد هم آمده است كه با تخفيفي معادل حداقل 25 و حداكثر 50 درصد به مخاطبان اين نمايش ميداني عرضه مي‌شود. كتاب‌هايي از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، پرفروش‌هايي از سوره مهر و كتبي در حوزه‌هاي ازدواج، روانشناسي، مهدويت، دشمن‌شناسي، رسالاتي از مراجع عظام تقليد، ادعيه، قرآن كريم و ... در اين نمايشگاه عرضه مي‌شود كه بعضي از آن‌ها به صورت نيم‌بها و ارزش اصلي به علاقه‌مندان ارائه مي‌شود.
نمايشگاه سبك زندگي اسلامي كه براي مخاطباني از گروه‌هاي سني كودكان، نوجوانان و جوانان طراحي شده است، حدود سه ساعت از ساعت 18 و 30 دقيقه تا زمان آغاز نمايش «فصل شيدايي» پذيراي علاقه‌مندان است. بينندگان نمايش، پس از پذيرش مي‌توانند از اين نمايشگاه فرهنگي ديدن كرده و پس از آن، خود را براي نماز جماعت و افطاري ساده‌اي كه برايشان پيش‌بيني شده، آماده كنند.
نمايش «فصل شيدايي» در شب‌هاي ماه مبارك رمضان، به استثناي شب‌هاي قدر در منطقه كوهستاني ابتداي جاده لشگرك اجرا مي‌شود و هر شب،‌ پذيراي بيش از 5 هزار تن از شهروندان است.
فصل شيدايي را سعيد اسماعيلي كارگرداني و رسالت بوذري آن را روايت كرده است. اين نمايش بزرگ، ميداني و چندرسانه‌اي از سوي مركز هنرهاي نمايشي انقلاب اسلامي (مهنا) و با حمايت سازمان هنري ـ رسانه‌اي اوج تهيه شده و در اجراي آن، ناحيه مقاومت بسيج جماران مشاركت داشته است.
علاقه‌مندان براي تماشاي اين نمايش، مي‌توانند عدد 1 را به سامانه 3000419 بفرستند و يا در پايگاه رسمي مركز هنرهاي نمايشي انقلاب اسلامي (مهنا) به نشاني www.mohanna.ir بليت رايگان اين نمايش را رزرو كنند.




نظرات کاربران