شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی

شرکت 115 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی

مسؤول فرهنگی امامزاده سید علی(ع) از شرکت 115 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح نشاط معنوی این بقعه متبرکه در تابستان امسال خبر داد و گفت: در این بین 65 نفر از شرکت‌کنندگان را پسران و بقیه را دختران تشکیل می‌دهند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام مدرسي با اشاره به اجراي طرح نشاط معنوي و ضيافت الهي در تابستان و ماه رمضان امسال در بقاع متبركه استان قم اظهار كرد: بر اين اساس در آستان مقدس امامزاده سيد علي(ع) نيز اين طرح با قوت در حال اجراست.
وي افزود: در طرح نشاط معنوي، 115 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصيلي اقدام به ثبت نام كرده‌اند كه دو كلاس ويژه آقايان در روزهاي زوج و دو كلاس هم ويژه بانوان در روزهاي فرد برگزار مي‌شود؛ در اين بين 65 نفر از شركت‌كنندگان را پسران و بقيه را دختران تشكيل مي‌دهند.
مسئول فرهنگي آستان مقدس امامزاده سيد علي(ع) با بيان اينكه اين كلاس‌ها شامل برنامه‌هاي گوناگون قرآني، فرهنگي و ورزشي هستند گفت: خطاطي، عكاسي، فيلمبرداري، كاردستي، فوتسال، شنا، اردو و همچنين جلسات قرآني حفظ و ترتيل موضوعات كلاس‌هاي طرح نشاط معنوي به شمار مي‌روند.
وي افزود: در طرح ضيافت الهي نيز هر روز ترتيل‌خواني قرآن بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و سخنراني توسط يكي از علماي حوزوي با حضور سه نفر از قاريان ممتاز كشوري انجام مي‌شود.
مدرسي خاطرنشان كرد: در شب‌هاي ماه مبارك رمضان هم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم سخنراني و محفل قرآني در اين بقعه متبركه برپا مي‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران