انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان

انتشار نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان

اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در ادامه سیاست‏های نشر دیجیتال و با هدف انتشار دیجیتال منشورات و آثار پژوهشگاه، نسخه موبایلی کتاب پوشش و تغذیه در سیره معصومان(ع) را تولید و در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب پوشش و تغذيه در سيره معصومان عليهم‌السلام ضمن اشاره به ديدگاه قرآن كريم، گفتار و كردار معصومان عليهم‌السلام را در اين زمينه بررسي مي‌نمايد و تلاش مي‌كند تا نمونه و الگوي مناسبي از سيره اهل‌بيت عليهم‌السلام در اين‌باره ارائه نمايد.
مؤلف در اين اثر سخن خداوند در قرآن، سيره نبوي و سيره ائمه عليهم‌السلام را از منابع معتبر روايي، تاريخي، تفسيري و ... استخراج، تنظيم، تدوين و به زبان روز بيان كرده و نيز كوشيده تا نظر قرآن و پيامبر صلي‌الله‌عليه‌و‌آله را درباره اهميت، ضرورت و چگونگي پوشش و تغذيه و نيز روش و سيره نبوي را به عنوان مدخل ورود به بحث مطرح كند.
اين كتاب از «مقدمه و چهار بخش: كليات، تغذيه و پوشش در نگرش و روش نبوي و فاطمي، جايگاه تغذيه در نگرش و روش ائمه عليهم‌السلام، پوشش در نگرش و روش ائمه عليهم‌السلام» گردآوري شده است.
بخش اول از سه فصل «مفاهيم، جايگاه تغذيه و پوشش در قرآن، فرهنگ تغذيه و پوشش در زمان معصومان عليهم‌السلام» تشكيل شده است.
بخش دوم با عنوان تغذيه و پوشش در نگرش و روش نبوي و فاطمي فصل‌هاي «جايگاه تغذيه در نگرش و روش پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم، پوشش در نگرش و روش پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم، تغذيه و پوشش در نگرش و روش حضرت زهرا سلام‌الله‌عليها» را در خود گنجانده است.
در بخش سوم كه جايگاه تغذيه در نگرش و روش ائمه عليهم‌السلام نام دارد مطالب فصل‌هاي «جايگاه تغذيه در نگرش ائمه عليهم‌السلام و جايگاه تغذيه در روش ائمه عليهم‌السلام» نگاشته شده است.
در بخش چهارم اين كتاب «مقدمه و سه فصل: جايگاه پوشش در نگرش ائمه عليهم‌السلام، ويژگي‌هاي پوشش در نگرش ائمه عليهم‌السلام و روش ائمه عليهم‌السلام در پوشش» به چشم مي‌خورد.
خاطر نشان مي شود:اين محصول از ابزارها و قابليت هاي متعدد پژوهشي براي پژوهشگران برخوردار بوده كه از مهمترين قابليت هاي اين نرم افزار مي توان به نمايش متن كتاب، جستجو، بخش تاريخچه مطالعه، نشانه گذاري و علاقمندي ها، اشتراك گذاري (انتخاب متن، ارسال و اشتراك گذاري در جوامع مجازي و...)، ذخيره تمام يا بخشي از محتوا، پرش به صفحات يا مجلدات ديگر و كليدهاي پيمايش در نمايش، بخش تنظيمات (تنظيم ويژگي هاي نمايش متن، تنظيمات نوع و اندازه قلم و فونت، تعيين فاصله بين خطوط، تنظيمات مطالعه نمايش روز و شب) و... اشاره كرد.
لازم به ذكر است، نسخه موبايلي كتاب پوشش و تغذيه در سيره معصومان عليهم‌السلام نوشته اميرعلي حسنلو كه در 364 صفحه مي باشد، از طريق فروشگاه الكترونيكي نشر ديجيتال پژوهان به آدرس digi.isca.ac.ir و همچنين از طريق فروشگاه اندرويدي بازار قابل تهيه و استفاده مي‏باشد.


| شناسه مطلب: 54160




نرم افزار



نظرات کاربران