وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج

وبلاگی برای زائران کربلا و مسافران حج

در این وبلاگ نه تنها یادداشت‌ها و اطلاع رسانی‌هایی درباره حج تمتع می‌توانید بخوانید بلکه اطلاعاتی درباره سفر این کاروان زیارتی به مشهد مقدس و عتبات عالیات نیز موجود است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «دفتر زيارتي و سياحتي نايين» از ارديبهشت ماه سال 92 شروع به كار كرده است. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ حج تمتع 92، عتبات عاليات، مناسبت‌ها، مشهد مقدس و عكس مي‌شود. سر در اين وبلاگ به تصوير خانه كعبه مزين شده است.
در يادداشتي با عنوان «ثواب گفتن ذكر سبحان الله چيست؟» مي‌خوانيم:«ذكر خدا، از ياد بردن هستي محدود خويش در رهگذر ياد اسماي الهي است و تداوم و استمرار آن زنگار گناهان را از روي دل مي زدايد؛ زيرا غفلت و فراموشي حق تعالي ، ساحت دل را مكدّر مي كند.ذكر خداوند آثار و ثمرات اعجاب آور و باشكوهي دارد. يكي از بهترين اذكار ذكر تسبيح (سبحان الله) است كه احاديث مختلفي وجود دارند كه براي گفتن ذكر «سبحان الله» به تنهايي ثواب‌هايي قرار داده شده است.»
در يادداشتي ديگر و در بخش مناسبت‌ها چنين روايتي مي خوانيم:« زبيري به محضر حضرت جعفر بن محمد (ع) شرفياب شد، عرض كرد: به من بگوييد كه كدام عمل در پيشگاه الهي افضل است؟ امام در جواب فرمود: آن عمل كه خداوند هيچ يك از اعمال را بدون آن نمي پذيرد. پرسيد: آن عمل كدام است؟ فرمود: عملي كه قدر و شرافتش از تمام اعمال بالاتر است و آن ايمان به خداي يگانه است. سوال كرد: آيا ايمان، گفتن و عمل كردن است يا آن كه گفتن بدون عمل است؟ حضرت در پاسخ فرمود: ايمان، سراسر عمل است و گفتن جزيي از آن است.»
برچسب‌ها و آخرين مطالب اين وبلاگ را در گوشه‌ي سمت راست آن مي‌توانيد به صورت تفكيك شده ببينيد. از نقاط قوت اين وبلاگ مي‌توان به لينك‌هاي مفيد در گوشه آن و اوقات شرعي اشاره كرد. در اين وبلاگ نه تنها يادداشت‌ها و اطلاع رساني‌هايي درباره حج تمتع مي‌توانيد بخوانيد بلكه اطلاعاتي درباره سفر اين كاروان زيارتي به مشهد مقدس و عتبات عاليات نيز موجود است.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس http://11028.blogsky.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران