تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی

تصاویر شلوغ‌ترین شب سال در مسجدالحرام و مسجدالنبی

شب گذشته مصادف با شب بیست و هفتم ماه رمضان، مسجدالحرام و مسجدالنبی شاهد پرجمعیت ترین حضور مسلمانان در طول سال بود. در این مراسم معنوی، بیش از یک میلیون نفر زائر و عمره‌گزار حضور داشتند و با خدای خود در کنار بیت‌الله الحرام و مسجدالنبی به راز و نیاز پرداختند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، گردهمايي بزرگ زايران عمره گزار، شب گذشته در مسجدالحرام و مسجدالنبي رخ داد.
همزمان با شب بيست و هفتم ماه رمضان كه به اعتقاد اغلب اهل سنت شب قدر است، مسجدالحرام در مكه مكرمه و مسجدالنبي در مدينه منوره، شاهد يكي از شلوغ‌ترين شب‌هاي بود كه بيش از يك ميليون نفر در اين دو مكان مقدس گردهم آمده بودند و به راز و نياز با معبود خود مي‌پرداختند.
براساس اين گزارش، در اين مراسم معنوي، بيش از يك ميليون نفر زائر و عمره‌گزار حضور داشتند و با خداي خود در كنار بيت‌الله الحرام و مسجدالنبي به راز و نياز پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران