معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی

معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی

در یکی از این احادیث نقل شده از امام صادق علیه‌السلام آمده است:«هر کس کار نیکی انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه است.»

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان 19446» از خرداد ماه سال 1394 ايجاد شده است كه تا به امروز 157 يادداشت در آن ثبت شده است. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ اخبار حج، تمتع، مناسبت‌ها و احاديث و روايات مي‌شود. قالب اين وبلاگ به تصويري از گنبد خضراء و نام پيامبر اسلام مزين شده است.
در يادداشتي با عنوان «حج از ديدگاه امام سجاد عليه‌السلام» مي‌خوانيم:«چهارمين رهبر بزرگ شيعه، گهر گرانبهاي صدف هستي، زينت‌بخش عبادت عباد، حضرت سجاد عليه‌السلام پس از اداي مراسم حج به مدينه باز مي‌گشتند، مردي به نام شبلي به استقبال آن پيشواي عارفان و امام آگاهان آمد و پس از اداي احترام، اين چني از طرف امام مورد پرسش قرار گرفت: آيا هيچ به حج خانه رفته‌اي؟ عرضه داشت: آري. فرمود: در آن هنگام كه به ميقات رفتي و از لباس‌هاي دوخته خود درآمدي و غسل كردي، در نيتت بود كه خود را از اشتباهات و لغزش‌ها در دو مرحله ظاهر و باطن براي هميشه پاك كني؟ گفت: نه. فرمود: آه، پس نه به ميقات وارد شدي و نه از لباس دوخته بيرون آمدي و نه غسل حقيقي به جاي آوردي.»
از نقاط قوت اين وبلاگ انتشار حديث به صورت مداوم و مستمر همراه با منابع آن است. در يكي از اين احاديث نقل شده از امام صادق عليه‌السلام آمده است:«هر كس كار نيكي انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه است.» در حديث ديگري كه از امام علي عليه السلام نقل شده آمده است:«خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.»
در ستون سمت راست اين وبلاگ امكانات آن قابل مشاهده است. امكاناتي مثل؛ گالري تصاوير، اوقات شرعي، ذكر روز، سخني از بهشت، تماس با ما و لينك پخش مستقيم از حرم‌هاي متبركه.. در لينك دوستان و پيوندهاي روزهاي مي‌توانيد به سايت‌هاي مفيدي دسترسي پيدا كنيد. همچنين در گوشه‌ي اين وبلاگ بنري مستطيلي شكل قرار گرفته كه در آن شعار حج امسال نقش بسته است. گزارش تصويري‌هاي ثبت شده در اين وبلاگ بسيار كامل و ديدني هستند.
براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانيد به آدرس اينترنتي http://haj19446.mihanblog.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران