معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی

معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی

این وبلاگ شامل اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت و گزارشات و خبرهایی مربوط به کاروان 35223 است. گزارش‌های تصویری کاملی در این وبلاگ از جلسات کاروان موجود است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان 35223» از ششم خردادماه سال 1394 شروع به كار كرده است و يكي از وبلاگ‌هاي نوپا در زمينه حج محسوب مي‌شود. اين وبلاگ شامل اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت و گزارشات و خبرهايي مربوط به كاروان 35223 است. گزارش‌هاي تصويري كاملي در اين وبلاگ از جلسات كاروان موجود است.
آخرين مطالب اين وبلاگ را در بخش بالايي آن مي‌توانيد ببينيد. علاوه بر اين موضوعات، پروفايل مدير و آرشيو مطالب نيز در همين بخش موجود است. پيوندهاي اين وبلاگ شامل؛ خبرگزاري حج، حج و زيارت استان قم و اعلام نتايج عمره مي‌شود. در گوشه سمت راست اين وبلاگ سخنان مدير كاروان با مخاطبين و زائران كاروان منتشر شده است. همچنين شماره تلفني نيز براي ارتباط با عوامل كاروان در اين وبلاگ در نظر گرفته شده است.
در خبري توصيه‌هاي پزشكي پزشك كاروان به زائران به اين صورت بيان شده است:«ممنوعيت حمل و نگهداري مواد مخدر وقرص هاي روان گردان، رعايت بهداشت فردي وجمعي درطول سفر، ضرورت تزريق واكسن مننژيت وتوصيه به انجام واكسيناسيون آنفولانزا، تمرين استفاده صحيح از سرويس هاي بهداشتي فرنگي، توصيه به زائرين كه داروي خاص مصرف مي كنند جهت همراه داشتن داروي موردنياز به ميزان 2 ماه»
در انتهاي اين وبلاگ علاوه بر لينك‌هاي ويژه مي‌توانيد كادري را براي تماس با مدير وبگاه مشاهده كنيد.
براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانيد به آدرس اينترنتي http://haj35223.persianblog.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران