معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود

معرفی وبلاگ کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود

در گوشه‌ی سمت راست این وبلاگ ستونی قرار دارد که می‌توانید آخرین اخبار وبلاگ را در آن مشاهده کنید. احادیث حج و عمره هم امکان دیگری‌ست که در این وبلاگ منتشر می‌شود. یکی از احادیث نقل شده از پیامبر اکرم (ص) در این وبلاگ درباره حج چنین است:«کسی که دنیا و آخرت می‌خواهد، به خانه خدا برود.»

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان حج نيكان» از خرداد ماه سال 1392 شروع به كار كرده است. موضوعات اين وبلاگ را در بخش بالايي آن با اين عناوين مي‌توانيد ببينيد؛ اخبار حج، اخبار عمره، اخبار عتبات، اخبار كاروان و تصاوير. همچنين در همين قسمت بخش‌هاي متنوعي براي زائرين نمايش داده مي‌شود. از جمله برنامه‌هاي مفيد قرار داده شده در همين قسمت آموزش مكالمه عربي آنلاين است. مناسبت‌هاي مذهبي در كادري جداگانه نمايش داده مي‌شود.
در گوشه‌ي سمت راست اين وبلاگ ستوني قرار دارد كه مي‌توانيد آخرين اخبار وبلاگ را در آن مشاهده كنيد. احاديث حج و عمره هم امكان ديگري‌ست كه در اين وبلاگ منتشر مي‌شود. يكي از احاديث نقل شده از پيامبر اكرم (ص) در اين وبلاگ درباره حج چنين است:«كسي كه دنيا و آخرت مي‌خواهد، به خانه خدا برود.»
اوقات شرعي را در بخش بالايي ستون چپ اين وبلاگ مي‌توانيد ببينيد. اسامي خادمين كاروان هم در زير اوقات شرعي قابل مشاهده است. براي دسترسي به آرشيو مطالب كافي‌ست روي سال مورد نظر كليك كنيد تا به تفكيك ماه‌ها مطالب بايگاني شده براي شما به نمايش در آيد. امكان ارسال نظر نيز براي هر مطلب وجود دارد.
پخش زنده از حرم‌هاي مقدس و لينك‌هاي مفيد از ديگر امكانات اين وبلاگ است. قالب اين وبلاگ به تصوير خانه خدا مزين شده و اين وبلاگ روي دامنه دات آي آر ثبت شده است.
براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانيد به آدرس اينترنتي http://haj35226.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران