همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی

همراه با قرآن در وبلاگ یک کاروان زیارتی

در ستون سمت چپ این وبلاگ آخرین مطالب، ذکر امروز و بخش همراه با قرآن قرار داده شده است. از نقاط قوت این وبلاگ می‌توان به همین بخش اشاره کرد. یک آیه از قرآن همراه با معنی آیه و پیام آیه در این قسمت قابل رویت است. «تدبر در قرآن» نیز درست در زیر همین قسمت قرار گرفته است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان زيارتي حج تمتع» وبلاگ نوپايي است كه از خرداد ماه سال 1394 شروع به كار كرده است و تاكنون 25 يادداشت در آن منتشر شده است. مطالب اين وبلاگ شامل؛ اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اطلاع رساني پيرامون كاروان زيارتي و مسائل آن و مطالب مذهبي مي‌شود.
در يادداشتي با عنوان «استلام حجر» در اين وبلاگ مي‌خوانيم:«راوي مي‌گويد از امام صادق (عليه السلام) پرسيدم آيا موقع طواف ما "استلام حجر" بكنيم؟ -براي تيمن و تبرك دست به سنگ بكشيم؟- امام (عليه السلام ) فرمود: اما من كه نمي‌كنم. عرض مي‌كند: مگر نه اين است كه از پيغمبر (صلي الله و عليه و آله) روايت شده است كه آن حضرت در موقع حج دست به سنگ مي كشيد و آن را مي‌بوسيد؟فرمود: بله (ولي) براي او جا باز مي‌كردند. نظم به هم نمي‌خورد، تا مي‌آمد فوراً مي‌توانست بدون اينكه نظم را به هم بزند اين كار مستحب موكد را انجام بدهد. ولي براي من كه امام صادق هستم اين (امر) ميسر نيست. بنابراين من از "استلام حجر" صرف نظر مي‌كنم كه وضع آبرومند طواف را متزلزل نكنم.»
در قسمت بالايي اين وبلاگ مخاطبين و زائران مي‌توانند با كليك روي «تماس با من» در كادري كه باز مي‌شود سوالات و پيشنهادات خود را با مدير وبلاگ مطرح كنند. در ستون سمت چپ اين وبلاگ آخرين مطالب، ذكر امروز و بخش همراه با قرآن قرار داده شده است. از نقاط قوت اين وبلاگ مي‌توان به همين بخش اشاره كرد. يك آيه از قرآن همراه با معني آيه و پيام آيه در اين قسمت قابل رويت است. «تدبر در قرآن» نيز درست در زير همين قسمت قرار گرفته است.
اين وبلاگ با قالبي كه مزين به تصوير قرآن و يك آيه از آن شده و بر روي دامنه دات آي آر براي علاقه مندان قابل مشاهده است.
براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانيد به آدرس اينترنتي http://haj94.sub.ir/ كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران