معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست

معرفی وبلاگ همه حیثیت آدم‌ و عالم با توست

این وبلاگ دارای قالبی آبی رنگ با تصویر خانه خدا در بالای آن و تصویر رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) در گوشه‌های آن است. سر در این وبلاگ این بیت شعر نوشته شده است:«همه حیثیت آدم و عالم با توست// در فرات نفسم گام بزن، دم با توست»

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان 17149» از خرداد ماه سال 1394 شروع به كار كرده است. اين وبلاگ داراي قالبي آبي رنگ با تصوير خانه خدا در بالاي آن و تصوير رهبر انقلاب و امام خميني (ره) در گوشه‌هاي آن است. سر در اين وبلاگ اين بيت شعر نوشته شده است:«همه حيثيت آدم و عالم با توست// در فرات نفسم گام بزن، دم با توست»
مطالب اين وبلاگ شامل؛ اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اطلاع رساني پيرامون كاروان 17149، گزارش تصويري، مطالب مذهبي و خبرنامه داخلي كاروان است.
در يادداشتي با عنوان «زائران خانه خدا چگونه حلاليت بطلبند؟» مي‌خوانيم:«زائر خانه خدا هرگاه تصميم مى‌گيرد به حج مشرف شود، بر اساس توصيه امام صادق (ع)، شايسته است برادران دينى خود را از رفتنش آگاه سازد چرا كه اگر حاجى خودشكنى را پيش از سفر آغاز نكند، بهره لازم را نخواهد برد. آن حضرت به نقل از رسول‌ خدا (ص) فرمود: «حَقٌّ عَلَي الْمُسْلِمِ إِذَا أَرَادَ سَفَراً أَنْ يُعْلِمَ إِخْوَانَهُ وَ حَقٌّ عَلَي إِخْوَانِهِ إِذَا قَدِمَ أَنْ يَأْتُوهُ. مسلمانى كه قصد مسافرت دارد، شايسته است برادران خويش را آگاه سازد، بر برادران او نيز لازم است هنگام بازگشت به ديدن وى بيايند. انجام اين دستورالعمل ثمرات و بركات فراوانى دارد، يكى از اين بركات، زدودن تيرگى‌ها و كدورت از دل انسان‌ها است.»
در بخش بالايي اين وبلاگ با كليك بر روي «تماس با من» مخاطبان اين وبلاگ مي‌توانند با مدير آن ارتباط برقرار كنند. در ستون سمت راست اين وبلاگ لگويي قرار گرفته كه شعار حج امسال روي آن نقش بسته است. آخرين مطالب، لينك دوستان و لينك‌هاي مفيد از ديگر قسمت‌هاي موجود در ستون سمت راست اين وبلاگ است.
امكانات ويژه در نظر گرفته شده براي اين وبلاگ نقل روزانه يك حديث موضوعي، ذكر روز، اوقات شرعي، پخش زنده از حرم‌هاي متبركه و اولين‌هاي دفاع مقدس است. پخش فيلم از آپارات با موضوع حج از ديگر امكانات در نظر گرفته شده براي خوانندگان اين وبلاگ است.
براي مشاهده اين وبلاگ روي لينك http://haj-aboofazel.mihanblog.com/ كليك كنيد.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران