معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم معرفی وبلاگ  زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم

معرفی وبلاگ زیر چتری به نام کاروان حج گرد هم آمده‌ایم

ما راهی سرزمین وحی هستیم. برای آمادگی حضور در آن جا باید بیاموزیم. به صورت هفتگی جلساتی برگزار می‌کنیم که با آنچه شایسته و بایسته است آشنا شویم. این وبلاگ هم حلقه‌ای است که مکمل آن جلسات و مطالبش می‌شود.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان حج 24011» يك وبلاگ ساده و زيباست است با تصوير كوچكي از راز و نياز در مقابل خانه خدا كه به دل مي‌نشيند. در بخش درباره‌ وبلاگ مي‌خوانيم:«جمعي همدل كه در زير چتري به نام كاروان گرد هم آمده‌ايم. اميد داريم حال كه در يك سفر مهم با يكديگر همسفر شده‌ايم همدلي خود را بهانه‌اي كنيم براي جلب رضايت ميزبان. گرچه اين ميزبان كريم تر از اين حرف‌هاست. ما راهي سرزمين وحي هستيم. براي آمادگي حضور در آن جا بايد بياموزيم. به صورت هفتگي جلساتي برگزار مي‌كنيم كه با آنچه شايسته و بايسته است آشنا شويم. اين وبلاگ هم حلقه‌اي است كه مكمل آن جلسات و مطالبش مي‌شود.»
موضوعات اين وبلاگ شامل؛ اخبار كاروان، اخلاق و آداب، مناسك حج، اسرار و معارف، اخبار حج و زيارت، مناسبت‌ها و معرفي منابع آموزشي مي‌شود. اين وبلاگ كه از نهم ارديبهشت 1394 شروع به كار كرده است يك وبلاگ نوپا محسوب مي‌شود.
در يادداشتي «برخي از آداب زيارت» چنين برشمرده شده است:«اخلاص و حضور قلب و توجه به جلالت و عظمت صاحب قبر و اين كه او را مي‌بيند و سلامش را مي شنود؛ تامل در ضعف و كوچكي خويش و گناهاني كه از او سرزده و پيمان شكني هايي كه نموده و توبه از آن؛ رعايت ادب و احترام لازم و ترك سخنان ناشايست و بيهوده و سخن دنيايي؛ غسل زيارت؛ پوشيدن جامه هاي پاك و پاكيزه؛ در وقت رفتن به روضه گام ها را كوتاه برداشتن و به آرامي سير نمودن و خاضع و خاشع بودن و سر به زير افكندن؛ در وقت رفتن به حرم مطهر، زبان به ذكر خدا و صلوات مشغول داشتن؛ خواندن نماز زيارت؛ ختم قرآن و صلوات»
در ستون سمت راست اين وبلاگ طبقه بندي موضوعي، آخرين مطالب، محبوب‌ترين مطالب، پيوندهاي روزانه و پيوندها قابل دسترسي است. همچنين مخاطبين و زائران كاروان 24011 مي‌توانند از طريق بخش «تماس با مدير» در نوار بالايي وبلاگ سوالات و پيشنهادات خود را با مدير اين وبلاگ مطرح كنند.
براي مشاهده اين وبلاگ روي لينك http://hajj24011.blog.ir/ كليك كنيد.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران