معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی

معرفی یک وبلاگ زیارتی سیاحتی

در منوی اصلی این وبلاگ و در بخش گالری تصاویر عکس‌های مکه، مدینه، مشهد، عتبات و عکس‌های متفرقه را می‌توانید ببینید. در بخش تماس با ما، مخاطبین و زائرین این کاروان می‌توانند شماره تماس و آدرس این دفتر خدماتی زیارتی را ببینند. مطالب سایت هم به صورت تیتروار در گوشه سمت راست آن موجود است. در سمت چپ هم «برترین‌ها» این وبگاه قابل مشاهده است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «دفتر خدمات زيارتي سياحتي حكمت» از 26 خردادماه سال 94 فعاليت خود را آغاز كرده و يك وبلاگ نوپا محسوب مي‌شود. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ جزئيات حج 94، شعار حج امسال، اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، گزارش تصويري و اطلاع رساني به زائرين كاروان مي‌شود.
سر در اين وبلاگ با تصويري از خانه خدا و قبه الخضرا مزين شده است. در منوي اصلي اين وبلاگ و در بخش گالري تصاوير عكس‌هاي مكه، مدينه، مشهد، عتبات و عكس‌هاي متفرقه را مي‌توانيد ببينيد. در بخش تماس با ما، مخاطبين و زائرين اين كاروان مي‌توانند شماره تماس و آدرس اين دفتر خدماتي زيارتي را ببينند. مطالب سايت هم به صورت تيتروار در گوشه سمت راست آن موجود است. در سمت چپ هم «برترين‌ها» اين وبگاه قابل مشاهده است.
اين وبگاه روي دامنه دات آي آر قرار گرفته است و شامل تورهاي زيارتي حج، عمره، عتبات و مشهد مقدس مي‌شود.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://hekmat-haj.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران