موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید

موضوعات متنوع حج را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی این وبلاگ شامل؛ اخبار کاروان،‌ برنامه کلاس‌های آموزشی، جلسات کاروان، بهداشت سفر حج، توصیه‌های سفر،‌ یاد لاله‌ها، آموزش مناسک، مسابقه فرهنگی و موضوعات متنوع دیگر می‌شود که خواندن آن برای هر زائری مفید و لازم است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان 24038 شيراز» از 21 خرداد 1394 فعاليت خود را آغاز كرده است. طبقه بندي موضوعي اين وبلاگ شامل؛ اخبار كاروان،‌ برنامه كلاس‌هاي آموزشي، جلسات كاروان، بهداشت سفر حج، توصيه‌هاي سفر،‌ ياد لاله‌ها، آموزش مناسك، مسابقه فرهنگي و موضوعات متنوع ديگر مي‌شود كه خواندن آن براي هر زائري مفيد و لازم است.
در مطلبي درباره «امنيت در سفر حج» مي‌خوانيم:«حتماً قبل از سفر نسبت به تخليه حافظه تلفن و رايانه همراه، فلش مموري و يا دوربين عكاسي و فيلمبرداري خود از موارد غير ضروري اعم از عكس‌ها و فيلم‌هاي خانوادگي و شخصي و شماره تلفن‌هاي مراكز مهم و خاص كه در طول سفر با آنها كاري نداريد اقدام فرماييد. لازم به ذكر است كه در لحظه اي شما بلوتوث موبايل خود را روشن مي كنيد به راحتي مي‌توانند به اطلاعات شما دسترسي پيدا كنند. با توجه به حساسيت‌هاي موجود در كشور عربستان از به همراه آوردن هر نوع كتاب، نشريه و... غير ضرور و حساسيت برانگيز خودداري كنيد و صرفاً از كتاب‌هايي كه از سوي بعثه مقام معظم رهبري، تهيه و تدارك گرديده است و ورود آن به عربستان مجاز مي‌باشد با مشورت روحانيون محترم كاروان استفاده نماييد.»
در نوار بالايي اين وبلاگ علاوه بر لينك‌ها و احكام حج مي‌توانيد فرم «تماس با ما» را هم ببينيد. شعار حج سال 94 در گوشه‌ي سمت راست اين وبلاگ قرار گرفته است. بايگاني به تفكيك ماه‌هاي انتشار مطالب نيز در همين قسمت قرار دارد. خلاصه آمار،‌ آخرين مطالب، پيوندهاي روزانه و پيوندها از ديگر بخش‌هاي اين وبلاگ است.
تصوير بالايي اين وبلاگ به عكس خانه خدا و گنبد خضرا مزين شده است. بخش معرفي كاروان هم به صورت كاملا بزرگ و مشخص در همين قسمت قابل مشاهده است. ظرفيت كاروان، معرفي هتل مدينه و هتل مكه، نام نشريه كاروان و شماره تماس را در اين كادر مي‌توانيد ببينيد.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://24038.blog.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران