بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت

بارش باران جان ۸۱ نفر را در پاکستان‌ گرفت

تعداد قربانیان سیل ناشی از بارش شدید باران و ناپایداری جوی که از دو هفته پیش تاکنون در پاکستان ادامه دارد، به 81 نفر رسید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از شين هوا، منابع امداد و نجات در پاكستان اعلام كردند كه سيل به حدود ۳۰۰ هزار نفر در شمال و جنوب پاكستان خسارت وارد كرده و آسيب هايي به بيش از ۱۶۰۰ واحد مسكوني وارد كرده است.
بارش شديد باران در روزهاي اخير منجر به افزايش سطح آب رودخانه ها در شمال شرق پاكستان شده است و جريان سيل، پل ها، خانه هاي كاه گلي و دام ها را با خود برده است. سيل همچنين به محصولات كشاورزي در مناطق سيل زده پاكستان آسيب جدي وارد كرده است.
ارتش پاكستان با استفاده از بالگرد سرگرم امداد رساني به سيل زدگان است. سيل زدگان در اين مناطق با كمبود آب اشاميدني مواجه هستند.
بسياري از مردم پاكستان مي كوشند از مناطق سيل زده خارج شوند و طبق پيش بيني ها، بارش باران در روزهاي آينده ادامه خواهد يافت.


| شناسه مطلب: 54671




حوادث پاكستان



نظرات کاربران