بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف

بررسی فعالیت‌های قرآنی شیعیان عربستان در قطیف

«شورای مشترک قرآنی قطیف و دمام»، همایشی را با موضوع بررسی فعالیت‌های قرآنی مناطق شیعه‌نشین عربستان در شهر قطیف برگزار کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، «شوراي مشترك قرآني قطيف و دمام»، همايشي را با موضوع بررسي فعاليت‌هاي قرآني مناطق شيعه‌نشين عربستان در شهر قطيف برگزار كرد.
اين همايش در حسينيه «باب الحوائج» شهر قطيف با مديريت «شبر الشاخوري» برگزار شد.
در اين همايش مراكز مختلف قرآني شرق عربستان از جمله مركز قرآني ام الحمام، اوجام، دمام و قطيف حضور داشتند.
بررسي چگونگي افزايش ميزان توجه و اهميت مردم به جلسات قرآني و نيز تغييردادن ديدگاه‌هاي منفي نسبت به علم تجويد قرآن كريم از اهداف برگزاري اين همايش بود.
همچنين شركت‌كنندگان در اين همايش پيشنهاداتي را به منظور تشويق هرچه بيشتر مردم براي حضور در مجالس و محافل قرآني ارائه كردند.
در پايان اين همايش علي الهاشم، مدير شوراي مشترك قرآني، از رؤسا، مديران و اعضاي كميته‌هاي قرآني و ساير شركت كنندگان تشكر و قدرداني كرد و خواستار ادامه اين گونه جلسات و نشست‌هاي سودمند براي جامعه اسلامي شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران