وبلاگی ویژه زائران یک کاروان وبلاگی ویژه زائران یک کاروان وبلاگی ویژه زائران یک کاروان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وبلاگی ویژه زائران یک کاروان وبلاگی ویژه زائران یک کاروان وبلاگی ویژه زائران یک کاروان وبلاگی ویژه زائران یک کاروان وبلاگی ویژه زائران یک کاروان

وبلاگی ویژه زائران یک کاروان

این وبلاگ برای زائران کاروان مرجع خوبی است که درباره محل اقامت خود، مسیرهای رفت و آمد از هتل به حرم‌، شماره اتاق خود و دیگر مسائل مربوط به کاروان خود اطلاعات کسب کنند.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان حج تمتع 94» يك وبلاگ نوپاست از تيرماه سال 94 شروع به فعاليت كرده است. دراين وبلاگ مطالبي با موضوعات؛ اطلاع رساني درباره كاروان، يادداشت‌هاي مناسبتي و مذهبي و گزارش تصويري منتشر مي‌شود.
اين وبلاگ براي زائران كاروان مرجع خوبي است كه درباره محل اقامت خود، مسيرهاي رفت و آمد از هتل به حرم‌، شماره اتاق خود و ديگر مسائل مربوط به كاروان خود اطلاعات كسب كنند. در سمت چپ اين وبلاگ ستوني قرار دارد كه در آن تصوير خانه خدا قرار گرفته و در زير آن پست الكترونيك، آرشيو و عناوين وبلاگ در دسترس قرار گرفته است. نوشته‌هاي پيشين و پيوندها از ديگر بخش‌هاي اين وبلاگ هستند. امكان نظر گذاشن نيز در زير هر مطلب وجود دارد.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://13322.blogfa.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران