حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده

حمایت غذایی آستان قدس حسینی از 700 خانواده محروم و جنگ‌زده

هیئتی از سوی عتبه مقدس حسینی با هدف حمایت معنوی و ارسال کمک‌های غذایی به منطقه العلم در استان محروم و جنگ‌زده صلاح‌الدین عراق اعزام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، شيخ عبدالامير منصوري، مسئول هيئت آستان قدس حسيني اظهار داشت: 700 خانواده از سوي آستان قدس حسيني تحت حمايت غذايي قرار گرفتند و حمايت ديگر خانواده‌هاي مناطق آزادسازي شده، نيروهاي امنيتي و داوطلبان مردمي نيز به طور مستمر از سوي آستان قدس حسيني ادامه دارد.
منطقه العلم از توابع استان صلاح الدين عراق است و ساكنان آن با مشاركت گردان علي اكبر عليه‌السلام (وابسته به آستان قدس حسيني) وارد نبرد شديدي با گروهك تروريستي داعش شده‌اند.
اين در حالي است كه فقط چند ماه از عمليات آزادسازي منطقه «العلم» در شمال شهر تكريت مي‌گذرد. آزادسازي اين منطقه با مشاركت گردان حضرت علي‌اكبر عليه‌السلام و با هماهنگي نيروهاي مردمي شيعه و قبايل استان صلاح‌الدين از دست گروه تروريستي داعش انجام شده است.




نظرات کاربران