آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است

آیت‌الله سیستانی:وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است

آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه اوقاف در ایران دارای دستگاه منظمی است و امور وقف در ایران به لحاظ شرعی مورد تائید علمای دین است، تصریح کرد: دعا می کنم شما در کارهایتان موفق باشید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان اوقاف و امور خيريه، آيت الله سيستاني، مرجع عاليقدر شيعيان عراق، چهارشنبه در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين محمدي، نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه با آرزوي توفيق بيش از پيش براي ايشان اظهارداشت: ايرانيان به اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و عتبات عاليات و مراقد متبرك علاقه بسياري دارند.
اين مرجع تقليد شيعيان با اشاره به جايگاه وقف در ايران گفت: موقوفات بسياري در ايران وجود دارد و من مي دانم كه موازين شرعي پيرامون سنت حسنه وقف در ايران رعايت مي‌شود.
آيت الله سيستاني با اشاره به اينكه اوقاف در ايران داراي دستگاه منظمي است و امور وقف در ايران به لحاظ شرعي مورد تائيد علماي دين است، تصريح كرد: دعا مي كنم شما در كارهايتان موفق باشيد.
وي اضافه كرد: تفاهم نامه اوقاف ايران با ديوان وقف عراق اقدام مفيد و خوبي است و ان شاء الله بتوانيد به اهداف خودتان برسيد.
مرجع عاليقدر شيعيان عراق با بيان اينكه دقت در امور مرتبط با امامزادگان كار آساني نيست، گفت: اماكن متبركه جايگاه خاص و ويژه اي نزد مردم دارند و بايد از اين عشق و علاقه در مسير گسترش فرهنگ اهل بيت (ع) استفاده كرد.
آيت الله سيستاني با اشاره به وجود مرقد حضرت عبدالعظيم حسني(ع) در ايران اسلامي افزود: اين امامزاده را كه مورد توجه خاص ملت ايران و شيعيان است، از نزديك زيارت كرده ام.
اين مرجع تقليد شيعيان با اشاره به اينكه يكي از دغدغه هاي ما در عراق در حال حاضر مقابله با جريان تكفيري داعش است، تصريح كرد: من براي رزمندگان اين جهاد مقدس، آرزوي موفقيت دارم.
وي در پايان با ابلاغ سلام خويش به رهبرمعظم انقلاب اسلامي، براي مردم ايران آرزوي موفقيت كرد.
براساس اين گزارش، در اين ديدار همچنين رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه گزارشي از فرايند بازسازي عتبات عاليات و صحن حضرت زهرا(س)، وضعيت موقوفات و بقاع متبركه ايران و اهداف مشترك بين مديريت وقف در ايران و عراق ارائه كرد.
گفتني است، در اين ديدار رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات، معاونين سازمان اوقاف، مديركل حوزه رياست و روابط عمومي، حجت الاسلام محمدي را همراهي مي‌كردند.




نظرات کاربران