بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است

بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به چه کشورهایی است

یک رسانه سعودی کشورهایی را که بیشترین تعداد عمره گزاران را در موسم عمره امسال به سرزمین وحی اعزام کردند، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه الجزيره اعلام كرد: بيشترين تعداد عمره گزاران از كشورهاي مصر و پاكستان بودند.
اين روزنامه نوشت: حدود شش ميليون عمره گزار در خلال موسم عمره امسال وارد عربستان شدند و مناسك عمره را به جا آوردند.
اين روزنامه افزود: تعداد عمره گزاراني كه در خلال موسم عمره تا پايان ماه مبارك رمضان وارد عربستان شدند، به حدود پنج ميليون و 949 هزار نفر مي رسد و بيشترين تعداد عمره گزاران هم متعلق به كشورهاي مصر و پاكستان بود.
اين روزنامه افزود: اداره كل امور مسجدالحرام و مسجدالنبي(ص) اعلام كرده بود كه فضاهاي مناسبي را براي عمره گزاران در طول موسم عمره در حرمين شريفين فراهم كرد تا آنها عبادتشان را در نهايت آساني و راحتي انجام دهند و همچنان به ارائه خدمات ادامه مي دهد.
اين روزنامه به حضور عمره گزاران و زائران از داخل عربستان با توجه به تعطيلات مدارس در مكه مكرمه و مدينه منوره هم اشاره كرد.
اين در حالي است كه مقامات سعودي از حضور 12 ميليون زائر و نمازگزار از داخل و خارج عربستان در موسم عمره رمضان در مسجدالحرام خبر داده بودند.
خاطر نشان مي شود سفر عمره گزاران جمهوري اسلامي ايران به عربستان در پي اقدام اهانت آميز دو پليس فرودگاه جده و عدم برخورد جدي با آنها از سوي مقامات سعودي از سوي ايران متوقف شد.


| شناسه مطلب: 54847




عمره مفرده آمار



نظرات کاربران