عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس

عزیمت سرپرست حجاج به سرزمین وحی+عکس

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، سرپرست حجاج ايراني با بدرقه حجت الاسلام والمسلمين محسن قمي معاونت اموربين الملل دفترمقام معظم رهبري و جمعي از مسئولان بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزيارت عازم عربستان شد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر درگفتگو با خبرنگاران در فرودگاه امام خميني (ره) از صدور رواديد براي تمامي شصت و چهار هزار زائر ايراني خبرداد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر تاكيد كرد بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزيارت تمامي تمهيدات لازم را براي برگزاري حجي آرام ومطلوب بكار برده اند.
سرپرست حجاج ايراني بااشاره به اينكه شعار حج تمتع سال 94 معنويت ، بصيرت و همدلي اسلامي انتخاب شده است افزود حج سرشار از معنويت است ومجموعه برنامه هاي فرهنگي و اجرايي حج با محوريت اين شعار خواهد بود تا زائراني كه به حج مشرف مي شوند درحوزه توسعه معنويت و توجه به قرآن ، نماز و دعا و مسايل عبادي انشاءالله سرآمد همه حجاج باشند.
نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت فتنه هايي را كه جهان اسلام با آن مواجه است يادآور شد و اضافه كرد در اين شرايط مسلمانان بايد بصيرت خود را افزايش دهند و با مراقبت بيشتر اجازه ندهند كه اين فتنه ها دامن گير امت اسلامي در حرمين شريفين شود.
وي با تاكيد براينكه حج متعلق به تمامي مسلمانان است گفت در كنگره عظيم حج امت اسلامي از گوشه و كنار جهان گرد هم مي آيند تا وحدت و اقتدار خود را به نمايش بگذارند .درحج امسال بايد با همدلي و اقتدار اسلامي جلوه بيشتري پيدا كند و از كارهايي كه موجب تفرقه مي شود پرهيز گردد.
سرپرست حجاج ايراني اهميت قداست حرمين شريفن را براي همه مسلمانان يادآورشد واظهار داشت ما هم نسبت به امنيت دو شهر مقدس مكه و مدينه اهتمام ويژه اي داريم وتلاش مي كنيم حج آرام و مطلوب برگزارشود و دركنار ديگر مسلمانان از تمام ظرفيت هاي اين كنگره عظيم بهره كافي را ببريم.
سرپرست حجاج ايراني به زائران توصيه كرد ضمن پرهيز از بازار گردي از فرصتي كه نصيب شان شده است براي بهره برداري هرچه بيشتر معنوي استفاده كنند و با دست پر به ميهن اسلامي بازگرددند.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر درپاسخ به سوالي فضاي كنوني در مدينه منوره را آرام ومطلوب تراز سال گذشته توصيف كرد و گفت با توجه به توسعه فرودگاه اين شهر خروج زائران راحت تر شده است و مشكلات موردي را مي توان ضمن گفتگو با مسئولان سعودي برطرف كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران