کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید

کار صدور روادید حجاج تمتع به پایان رسید

رییس سازمان حج و زیارت گفت: صدور تمامی 64 هزار روادید زائران ایرانی حج تمتع انجام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج، سعيد اوحدي، رييس سازمان حج و زيارت با اشاره به روند صدور رواديد حجاج تمتع اظهار كرد: در حال حاضر كار صدور رواديد حجاج تمتع در كنسولگري هاي عربستان در تهران و مشهد به پايان رسيده است و تمامي 64هزار رواديد زائران ايراني براي اعزام به سرزمين وحي صادر شده است.
وي در ادامه افزود: تا كنون بيش از 12هزار زائر ايراني به مدينه منوره اعزام شده اند و تا 26شهريور تمامي زايران ايراني به مدينه منوره و مكه مكرمه مشرف مي شوند.
اوحدي در خصوص وضعيت پروازهاي حجاج ايراني گفت: ميانگين تاخير پروازها تاكنون 12 و نيم دقيقه بوده است كه اين عدد رضايت بخش است و تا 20 دقيقه تاخير آمار خوبي براي پرواز ها محسوب مي شود.
رييس سازمان حج و زيارت در پايان يادآور شد: در تمتع انسال 52درصد زايرن ايراني را بانوان و 48درصد را آقايان تشكيل مي دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران