با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید

با لطافت، ظرافت و کریمانه با زایران برخورد کنید

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جلسه تواصی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، با اشاره به معنای اسم شریف" لطیف" خداوندی برلزوم برخورد کریمانه و با ظرافت و لطافت با زایران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني اسماء الهي را به اسماء جمالي و جلالي تقسيم كرد و افزود: اسماء جمال الهي مظاهر لطف، مهرباني و بخشش است و اسماء جلال مظاهر قهر و غضب و انتقام الهي است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، با بيان چگونگي تجلي اين اسماء در انسان، خاطر نشان ساخت به ميزاني كه انسان آن صفات حسنا را در خود زنده مي كند و عمل مي نمايد مظهر آن صفت خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني گفت: اگربه اسم "ستار" خدا تمسك مي جوييم بايد خود عيب پوش ديگران باشيم تا مظهر اسم "يا ستار" قرار بگيريم.
وي با تاكيد برلزوم رنگ خدايي به خود گرفتن افزود: اسماء الهي در قرآن و ادعيه نبايد تنها لقلقه زبان و بدون توجه به معنا و پياده كردن آن در زندگي باشد بلكه بايد به اين صفات متصل و متصف شد، مثلا مي توان با كمك به ديگران مظهر اسم "يا ناصر" خدا و با هدايت ديگران مظهر اسم "يا هادي" خداوند واقع شد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، از همه كاركنان بعثه، خواست با زايران با روي گشاده وبرخورد كريمانه و اخلاق حسنه رفتار كنند.
در اين جلسه كاركنان بعثه مقام معظم رهبري نقطه نظرات و پيشنهادات خود را مطرح كردند.
لازم به ذكر است اين جلسه، شنبه هر هفته در محل دفتر بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي براي تبادل نظر و ارائه گزارش هفتگي كاركنان بعثه برگزار مي شود.




نظرات کاربران