اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است

اخلاق حسنه بزرگترین عامل جذب دیگران است

حجت الاسلام والمسلمین حسین بهجتی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در جمع روحانیون و مداحان کاروان ها با استناد به احادیث و روایات، اخلاق نیکو را بهترین عامل جذب دیگران و موفقیت انسان خواند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين بهجتي با اشاره به اخلاق نيكوي پيامبر اكرم(صلي‌الله عليه واله و سلم) اظهار داشت: حضرت رسول(صلي‌الله عليه واله و سلم) به عنوان يك انسان كامل، داراي صفات كمال است اما خداوند متعال در قرآن كريم يكي از صفات پيامبرش را از ديگر صفات ايشان مهمتر و برجسته تر عنوان نموده است و آن خلق عظيم پيامبر(صلي‌الله عليه واله و سلم) بوده است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي رمز موفقيت افراد را علاوه بر تلاش و اخلاص، اخلاق حسنه برشمرد و گفت: اخلاق نيكو، بزرگترين عامل جذب ديگران است.
وي با اشاره به جايگاه والا و رسالت روحانيون اظهار داشت: روحانيون از مردم و در مردم و با مردم بوده و بايد باشند زيرا جايگاه روحانيون انتساب به امام زمان(عجل الله تعالي فرجه) و نبي مكرم اسلام(صلي‌الله عليه واله و سلم) است و همانگونه كه پيامبر(صلي‌الله عليه واله و سلم)، مردمي بود و در بين مردم زندگي مي كرد، روحانيون نيز براي ايفاي نقش پيام رساني و تبليغ لازم است با مردم و در مردم باشند.
حجت الاسلام والمسلمين بهجتي افزود: آنچه را كه موجب جذب مردم به اهل بيت(عليه السلام) بود برخوردهاي كريمانه و متواضعانه و اخلاق نيكو و خداپسند ايشان بوده است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با تاكيد بر الگوپذيري از اهل بيت(عليه السلام) گفت: ما بايد الگوپذير از ائمه معصومين(عليه السلام) باشيم و بر سيره آنها عمل كنيم.




نظرات کاربران