معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی

معرفی وبلاگ یک کاروان زیارتی

از نوشته‌های خواندنی این وبلاگ که در یادداشت‌های کوتاه منتشر شده می‌توان به حاشیه نویسی از حضور کاروان‌ها در مدینه منوره و مکه مکرمه اشاره کرد. در نوار بالایی این وبلاگ پست الکترونیک و تماس با ما برای ارتباط با مدیر وبلاگ قابل دسترس است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «خادمين ضيوف الرحمن اصفهان» از خردادماه سال 1394 فعاليت خود را آغاز كرده است. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، مطالب مذهبي و مناسبتي، اطلاع رساني به اعضاي كاروان و گزارش تصويري مي‌شود.
از نوشته‌هاي خواندني اين وبلاگ كه در يادداشت‌هاي كوتاه منتشر شده مي‌توان به حاشيه نويسي از حضور كاروان‌ها در مدينه منوره و مكه مكرمه اشاره كرد. در نوار بالايي اين وبلاگ پست الكترونيك و تماس با ما براي ارتباط با مدير وبلاگ قابل دسترس است.
در ستون سمت چپ اين وبلاگ آخرين پست‌ها، طبقه بندي، آرشيو ماهانه، پيوندها، پيوندهاي روزانه و آمار وبلاگ قابل مشاهده است.همچنين امكان درج نظر براي هر يادداشت نيز وجود دارد.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://khademinesf.mihanblog.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران