معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند معرفی وبلاگ  دل هوای کعبه می‌کند

معرفی وبلاگ دل هوای کعبه می‌کند

این اماکن مقدس علاوه بر وصف ناپذیری، بسیار ستودنی هستند. انسان عظمت آفریدگارش را به عیان در این اماکن متبرک می‌تواند احساس کند. زائرین در طول این سفر الهی و پر خیر و برکت، تاریخ مُصوّر اسلام را ورق خواهند زد و با حوادث تلخ و شیرین آن آشناتر می‌شوند و این آشنایی مقدمه‌ای برای پاک‌تر شدن و تهذیب بیشتر نفس بشمار می‌آید که زائرین باید این را به منزله فرصتی طلایی در برنامه زندگانی خویش قلمداد نمایند

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبگاه «كاروان 20012 شوشتر» پايگاه اطلاع رساني كاملي است كه براي زائرين اين كاروان و مخاطبان آن در نظر گرفته است. تصوير بالايي اين وبلاگ تصويري از خانه خدا و گنبد حرم امام حسين (ع) است. در منوي اصلي اين وبگاه مي‌توانيد گزينه‌هايي همچون؛ حج و تمتع، عتبات، اخبار شوشتر، اخبار خوزستان، مذهبي فرهنگي، ساير اخبار، نوشته‌هاي من، سغرهاي زيارتي، آموزش عربي و دانلودها را ببينيد.
نقطه قوت اين وبگاه بخش «نوشته‌هاي من» است كه در آن مي‌توانيد به صورت جداگانه يادداشت‌هاي مدير اين وبگاه را درباره مسائل روز و مناسبتي و سفرنامه‌هاي خواندني وي را بخوانيد. در يادداشتي با عنوان «دل هواي كعبه مي‌كند» كه به مناسبت اعزام زائران به خانه خدا نوشته شده مي‌خوانيم:«انسان‌هايي را مي‌شناسيم كه به شهرها و كشورهاي مختلف سفر كرده اند اما طعم و مزه اين سفر را با ديگر سفرها متفاوت يافته اند و دليلش اين است كه انسان در اين سفر رو به خالق و معبود خويش مي كند و قصد طواف خانه اي كه ساليان بسياري است برخي از اعمال عبادي از جمله فريضه نماز را رو به سوي آن انجام داده است. همچنين در اين سفر قرار است كه به زيارت اشرف كائنات (ص) و خاندان پاك و مطهرش (ع) نائل آيد. اين روزها زائرين حرم دوست ، خود را براي انجام يكي از تكاليف الهي كه با انجامش قرب و منزلت مي يابد آماده مي‌كنند و چه سعادتي بالاتر از اين.
راهيان اين سفر در طول چندين ماه و طي جلسات آموزشي بايدها و نبايدهاي سفر به سرزمين وحي و مناسك حج را از زبان مدير و روحاني مي آموزند و با اماكن مقدس و متبركي همچون مسجد الحرام، مسجد النبي (ص)، قبرستان بقيع و ابوطالب و اولياء مدفون در اين دو قبرستان، كعبه و اركانش، زمزم و تاريخش، مسجد مباهله و داستانش و…. آشنا مي‌شوند و به سخنان معصومين و اولياء الهي كه آنجا آرميده‌اند بيش از پيش بها داده و آن توصيه‌ها را نصب العين خود قرار مي‌دهند و خود را ملزم به رعايت احكام اسلامي مي‌دانند.
بي‌شك از جمله اماكني كه حقيقتاً انسان قادر به توصيفش آن گونه كه حق است نيست زماني است كه زائر خود را براي وقوف در عرفات و بعد از آن مشعر و مني آماده مي‌كند. اين اماكن مقدس علاوه بر وصف ناپذيري، بسيار ستودني هستند. انسان عظمت آفريدگارش را به عيان در اين اماكن متبرك مي‌تواند احساس كند.
زائرين در طول اين سفر الهي و پر خير و بركت، تاريخ مُصوّر اسلام را ورق خواهند زد و با حوادث تلخ و شيرين آن آشناتر مي‌شوند و اين آشنايي مقدمه‌اي براي پاك‌تر شدن و تهذيب بيشتر نفس بشمار مي‌آيد كه زائرين بايد اين را به منزله فرصتي طلايي در برنامه زندگاني خويش قلمداد نمايند.»
در ستون سمت راست اين وبگاه از طريق داشتن نام كاربري و رمز ورود مي‌توانيد به آن وارد شده و در اين وبگاه فعاليت نماييد. موضوعات، نوشته‌هاي تازه، مطالب تصادفي، آمار سايت، نوشته‌هاي تصويري ويدئويي و لينك‌ها از ديگر بخش‌هاي مفيد اين وبگاه هستند.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://salempoor.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران