معرفی یک وبلاگ کاروان حج معرفی یک وبلاگ کاروان حج معرفی یک وبلاگ کاروان حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی یک وبلاگ کاروان حج معرفی یک وبلاگ کاروان حج معرفی یک وبلاگ کاروان حج معرفی یک وبلاگ کاروان حج معرفی یک وبلاگ کاروان حج

معرفی یک وبلاگ کاروان حج

کسانى که به مکه مى‌روند، مکه را فداى بازارگردى و دکان‌گردى نکنند. مکه بالاتر از این حرفهاست. مى‌توانند بعداً یک سفر هم براى تجارت بروند و هر جا مى‌خواهند بگردند. اما در حج، این «ایام معلومات» را براى خودشان و براى زیارت و توجّه و تذکّر نگه دارند و آن را فداى کارهاى بى‌ارزش نکنند.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان حج 19010 مشهد مقدس» از ارديبهشت ماه سال 1394 فعاليت خود را آغاز كرده است. منوي اصلي اين وبلاگ شامل؛ عناوين مطالب، تماس با من و قالب وبلاگ مي‌شود.
موضوعات اين وبلاگ را اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اخبار، مطالب مذهبي و مناسبتي و گزارش تصويري تشكيل مي‌دهد. در يادداشتي با عنوان «بيانات رهبر معظم انقلاب درباره حج» مي‌خوانيم:«كسانى كه به مكه مى‌روند، مكه را فداى بازارگردى و دكان‌گردى نكنند. مكه بالاتر از اين حرفهاست. مى‌توانند بعداً يك سفر هم براى تجارت بروند و هر جا مى‌خواهند بگردند. اما در حج، اين «ايام معلومات» را براى خودشان و براى زيارت و توجّه و تذكّر نگه دارند و آن را فداى كارهاى بى‌ارزش نكنند. در نمازهاى جماعت، شركت كنيد. در اجتماعات، شركت كنيد. نماز اوّل وقت را به جماعت در حرمهاى عالى‌مقام حتماً درك كنيد. بگذاريد حضور شما، حضور مؤمنانه و پرهيزكارانه‌اى باشد كه از ملت ايران انتظار مى‌رود.»
در ستون سمت راست اين وبلاگ درباره وبلاگ، اخبار كاروان، آخرين مطالب و لينك‌هاي مفيد را مي‌توانيد ببينيد. امكانات اين وبلاگ شامل ذكر هفته، اوقات شرعي، پخش زنده حرم مي‌شود. در بالاي اين وبلاگ تصويري از خانه خدا نقش بسته است.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://19010.mihanblog.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران