معرفی یک وبگاه کاروان حج معرفی یک وبگاه کاروان حج معرفی یک وبگاه کاروان حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی یک وبگاه کاروان حج معرفی یک وبگاه کاروان حج معرفی یک وبگاه کاروان حج معرفی یک وبگاه کاروان حج معرفی یک وبگاه کاروان حج

معرفی یک وبگاه کاروان حج

خلل در اعمال عمره مفرده نسبت به طواف، نماز طواف، سعی صفا و مروه، تقصیر، طواف نساء، نماز طواف نساء و احکام بانوان بیشترین سؤالات شرعی مطرح شده از سوی زائران را در مکه را به خود اختصاص داده و دو سوم سؤالات ویژه احکام بانون است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبگاه « كاروان حج 19043 چناران» از بهمن ماه سال 1393 فعاليت خود را آغاز كرده است. اين وبگاه از بخش‌هاي مختلف و مفيدي تشكيل شده است. موضوعات اين وبگاه را اخبار، حج تمتع، عمره مفرده، عتبات عاليات، توصيه به زائر، گالري تصاوير تشكيل مي‌دهد. مخاطبين اين وبگاه مي‌توانند از طريق ارتباط با ما با مدير اين سايت در ارتباط باشند.
در ستون سمت چپ اين وبلاگ بخش مصاحبه با زائرين وجود دارد كه بسيار قابل توجه و خواندني است. لينك‌هاي مفيد، پخش زنده از حرم، اوقات شرعي و تقويم شمسي از امكانات اين وبگاه محسوب مي‌شوند. در يادداشتي درباره بيشترين سوالات شرعي پرسيده شده توسط زائران در مكه مي‌خوانيم:«خلل در اعمال عمره مفرده نسبت به طواف، نماز طواف، سعي صفا و مروه، تقصير، طواف نساء، نماز طواف نساء و احكام بانوان بيشترين سؤالات شرعي مطرح شده از سوي زائران را در مكه را به خود اختصاص داده و دو سوم سؤالات ويژه احكام بانون است.»
در نوار بالايي اين وبگاه تصويري از خانه خدا و گنبد الخضراء نقش بسته است.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://19043.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران