منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید

منشوراخلاقی هم اتاقی اعضای کاروان حج را در این وبلاگ بخوانید

در اولین برخورد با هم اتاقی هایتان، با رویی گشاده و خندان با آنها برخورد نموده و از دوستی با آنها شادی و رضایت خود را ابراز نمائید. هنگام اولین ورود به اتاقتان، جای بهتر و تخت مناسب تر را به هم اتاقی هایتان تعارف کنید و از پیش دستی در تصرف جای بهتر جدا پرهیز نمائید. انتخاب اول را در تعیین تخت خواب به هم اتاقی هایتان پیشنهاد نمائید. در برخورد با دوستان و هم اتاقی‌ها، همواره در سلام کردن پیش قدم باشید.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان حج 17194 استان تهران» از ارديبهشت ماه سال 1392 فعاليت خود را آغاز كرده است و در اين زمينه يك وبلاگ باسابقه محسوب مي‌شود. موضوعات اين وبلاگ را اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اطلاع رساني به اعضاي كاروان،‌ مطالب مفيد و مذهبي ويژه زائران و گزارش تصويري تشكيل مي‌دهد.
در مطلبي با عنوان «منشور اخلاقي هم اتاقي‌ها» مي‌خوانيم:«قبل از سفر هم اتاقي‌هاي خود را، در جلسات شناسايي و با توافق يكديگر ليست آن را به مدير كاروان بدهيد. در صورت عدم انتخاب هم اتاقي‌ها در ايران، به هر كدام از زائران كه با شما هم اتاقي شدند رضايت داده و ضمن شكر الهي از دوستي آنها استقبال كنيد. در اولين برخورد با هم اتاقي هايتان، با رويي گشاده و خندان با آنها برخورد نموده و از دوستي با آنها شادي و رضايت خود را ابراز نمائيد. هنگام اولين ورود به اتاقتان، جاي بهتر و تخت مناسب تر را به هم اتاقي هايتان تعارف كنيد و از پيش دستي در تصرف جاي بهتر جدا پرهيز نمائيد. انتخاب اول را در تعيين تخت خواب به هم اتاقي هايتان پيشنهاد نمائيد. در برخورد با دوستان و هم اتاقي‌ها، همواره در سلام كردن پيش قدم باشيد. چمدان و ساير وسائل خود را در اتاق منظم و در جاي مناسب مانند زير تخت قرار داده و از ايجاد مزاحمت براي ديگران و شلوغ كردن فضاي اتاق پرهيز نمائيد. در حفظ بهداشت عمومي در اتاق تان كوشا باشيد و آشغال و مانده خوراكي ها را در سطل زباله بريزيد. هميشه بعد از خواب، تخت خود را مرتب كنيد و وسائل شخصي و وسائل خواب خود را به طرز منظمي در اتاق قرار دهيد. در همه حال، احترام همسفرهايتان را مراعات نموده و در برخورد با آنان خوش اخلاق و متبسم باشيد. از هم صحبتي با دوستان تان كناره گيري نكنيد و در صحبتهاي مفيد با آنان شركت نمائيد.»
در منوي اصلي اين وبلاگ علاوه بر عناوين مطالب و قالب وبلاگ مي‌توانيد پروفايل و تماس با من را نيز ببينيد. از امكانات اين وبلاگ مي‌توان به نوحه، ذكر روز، اوقات شرعي و ساعت اشاره كرد. همچنين پيوندهاي روزانه و لينك‌هاي مفيد اين وبلاگ هم فعال بوده و در دسترس قرار دارد.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://www.karevanehajabdi.blogfa.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران