همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه

همراه با یک کاروان زیارتی در زیارت دوره مدینه

منزل آخر از زیارت دوره مدینه، مسجد شریف قبا می‌باشد. زائرین در این مسجد پس از سخنرانی روحانی محترم کاروان به اقامه نماز در این مسجد پرداختند. همانطور که می‌دانید بنابر روایت معصوم، دو رکعت نماز در این مسجد همچون انجام عمره ای مقبوله می‌باشد

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان 17077 راهيان قبا» از تيرماه سال 1394 فعاليت خود را آغاز كرده است. در اين وبلاگ مي‌توانيد مطالبي با موضوع اخبار، اطلاع رساني‌هاي سازمان حج و زيارت، گزارش تصويري، سفرنامه نويسي بخوانيد.
در سفرنامه نويسي اين وبلاگ درباره زيارت دوره آمده است:«در روز چهارشنبه 11 شهريورماه زائرين كاروان در ساعت 7 صبح و پس از صرف صبحانه در هتل عازم زيارت دوره مدينه شدند. منزل اول اين بازديد، زيارت قبر عموي پيامبر و كوه احد بود. در اين نقطه روحاني كاروان با توضيحاتي نحوه جنگ آرايي سپاه اسلام را در جنگ احد بازگو نمودند. پس از زيارت قبر عموي پيامبر، زوار كاروان به سمت منزل دوم - مسجد ذوقبلتين حركت كردند. پس از مسجد ذوقبلتين، زوار كاروان به سمت منزل سوم - مساجد سبعه حركت كردند.
همانطور كه مي‌دانيد اثرات اندكي از مساجد هفت گانه باقي مانده و به جاي آنها مسجد بزرگي با عنوان مسجد خندق ساخته شده است. متاسفانه به دليل برخورد مامورين سعودي امكان عكس برداري در اين مكان فراهم نگرديد. منزل آخر از زيارت دوره مدينه، مسجد شريف قبا مي‌باشد.
زائرين در اين مسجد پس از سخنراني روحاني محترم كاروان به اقامه نماز در اين مسجد پرداختند. همانطور كه مي‌دانيد بنابر روايت معصوم، دو ركعت نماز در اين مسجد همچون انجام عمره اي مقبوله مي‌باشد.» همچنين همراه با اين سفرنامه مي‌توانيد گزارش تصويري مربوط به آن را نيز در وبلاگ مشاهده كنيد.
در ستون سمت راست اين وبلاگ آرشيو موضوعي، آخرين نوشته‌ها، دانلود كتاب‌هاي مفيد، شعار حج امسال، شهداي كاروان حج را مي‌توانيد ببينيد. از امكانات اين وبلاگ مي‌توان به كلامي از نور، اوقات شرعي، ختم گروهي قرآن كريم اشاره كرد.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://17077.blogfa.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران