دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند

دولتمردان در برابر تعدی رژیم صهیونیست‌ها سکوت نکنند

دانشگاه مذاهب اسلامی در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام داشت:امروز بر دولتمردان و امرای جوامع اسلامی واجب است تا در برابر این تعدی تأسف بار، سکوت خود را شکسته و اهتمام بر تدبیر کوشش‌ها و کنشهای اثر بخش در راستای دفاع از قدس شریف را از خود نشان دهند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دانشگاه مذاهب اسلامي در محكوميت تجاوز رژيم صهيونيستي به مسجد الاقصي بيانيه‌اي صادر كرد و اعلام داشت:امروز بر دولتمردان و امراي جوامع اسلامي واجب است تا در برابر اين تعدي تأسف بار، سكوت خود را شكسته و اهتمام بر تدبير كوشش‌ها و كنشهاي اثر بخش در راستاي دفاع از قدس شريف را از خود نشان دهند.
مشروح و متن اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد:
قصهٔ غصه دار قدس بار ديگر با تجاوزات اخير رژيم صهيونيستي، غمي تازه را در ميان امت اسلامي نمايان ساخته است. تعرض به مسجدالأقصي، اين قبله‌گاه نخستين امت اسلامي، تعرض به فرد فرد مسلمانان در هر امكنه و ازمنه‌اي به حساب مي‌آيد. روح جوامع اسلامي از ستمي و تعرضي كه امروز رژيم غاصب صهيونيستي بر قدس شريف روا داشته‌اند، سخت متأثر و متألم است.
جامعه دانشگاهي مذاهب اسلامي اين جفاي جورانگيز و تعدي و تجاوز گستاخانه جباران جاه طلب صهيونيستي را به شدت محكوم كرده و از تك تك مسلمانان حمايت و اعلام همدردي با مسجدالأقصي، اين نمود و نماد عيني هويت اسلامي را خواهان است.
امروز بر دولتمردان و امراي جوامع اسلامي واجب است تا در برابر اين تعدي تأسف بار، سكوت خود را شكسته و اهتمام بر تدبير كوشش‌ها و كنشهاي اثر بخش در راستاي دفاع از قدس شريف را از خود نشان دهند.




نظرات کاربران