پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است

پدر یکی از شهدای منا: افتخارم پیروی از ولایت است

پدر مرحوم سعیدزاده یکی از شهدای منا گفت: غم از دست دادن فرزند من را ناراحت کرده اما از اینکه پسرم در راه اسلام و مناسک حج جانش را از دست داده است، خوشحال هستم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مراسم ترحيم شهداي حادثه منا پيش از ظهر امروز در مسجد دانشكده علوم و فنون دريايي خرمشهر و با حضور مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر، رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان خوزستان، امام‌جمعه آبادان، خانواده‌هاي شهدا و جمعي از مسئولان شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام سيدمحسن شفيعي در اين مراسم اظهار داشت: حادثه تلخ منا فاجعه‌اي بود كه دل ملت ايران را در روز عيد قربان به درد آورد و مسلمانان جهان را داغدار كرد.
مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي خوزستان افزود: برخورد با حكام آل سعود مطابق با فرمايشات مقام معظم رهبري بايد به‌درستي صورت گيرد.
حسين سعيدي‌زاده پدر شهيد نيز در اين مراسم بيان كرد: 8 شبانه‌روز بي‌خوابي و چشم‌انتظاري براي بازگشت فرزندم من را ناتوان كرده و امانم را بريده است.
پدر مرحوم سعيدي‌زاده افزود: غم از دست دادن فرزند من را ناراحت كرده ولي از اينكه پسرم در راه اسلام جانش را از دست داده است خوشحال هستم.
وي عنوان كرد: پسرم داراي 2 فرزند است و فرزندانش هم‌اكنون افتخار مي‌كنند كه فرزند پدري كه در راه اسلام شهيد شد، هستند.
وي گفت: به مادر اين دو دختر قول مي‌دهم كه فرزندانش را همان‌گونه كه سعيد مي‌خواست تربيت كنم و خود و فرزندانم در راه انقلاب و اسلام ثابت‌قدم باشيم.


| شناسه مطلب: 56582




منا



نظرات کاربران