پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد

پیکر دکتر قربان‌نیا از جانباختگان فاجعه منا تشییع شد

پیکر دکتر ناصر قربان‌نیا از اساتید حقوق بین‌الملل که در فاجعه منا دعوت حق را لبیک گفت صبح پنجشنبه از دانشگاه مفید به سمت حرم حضرت معصومه تشییع شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، پيكر دكتر ناصر قربان‌نيا از اساتيد حقوق بين‌الملل كه در فاجعه منا دعوت حق را لبيك گفت صبح پنجشنبه از دانشگاه مفيد به سمت حرم حضرت معصومه تشييع شد.
دكتر ناصر قربان‌نيا از اساتيد برجسته حقوق بشر و معاون پژوهشي دانشگاه مفيد بود كه عمر خويش را صرف علم‌اندوزي و علم‌آموزي كرد.
وي مقالات و كتب گوناگوني را از خود برجاي گذاشت كه در اين راستا مي‌توان به كتبي مانند كتاب اخلاق و حقوق بين الملل و «عدالت حقوقي» اشاره كرد كه اين تاليفات ارزشمند در جشنواره كتاب سال 79 و جشنواره كتاب سال 82 رتبه‌هاي نخست و دوم اين جشنواره‌ها را به خود اختصاص داده است.
قربان‌نيا كه قلمي شيوا در نگارش مقالات علمي داشت بيش از 50 مقاله به رشته تحرير در آورد كه در مجلات معتبر علمي به زبان‌هاي فارسي، عربي و انگليسي به چاپ رسيده است.
وي نه تنها در علوم حوزوي با رتبه‌هاي برتر به كسب علم و دانش پرداخت بلكه در رشته‌هاي فلسفه و حقوق بين‌الملل نيز تحصيل كرد و موفق به اخذ دكترا شد.
دكتر ناصر قربان‌نيا معاون پژوهشي دانشگاه مفيد قم و استاد حقوق بشر از زمره كساني بود كه نامش در فاجعه منا در ليست مفقودين قرار گرفت و بنابر اطلاع بعثه رهبر معظم انقلاب 9 مهر ماه سال جاري نامش در ليست جانباختگان قرار گرفت و در سومين پرواز مسافران الي‌الله پيكر مطهرش به خاك ميهن آورده شد.
پيكر مطهر اين استاد برجسته صبح پنجشنبه 16 مهر ماه سال جاري از محل دانشگاه مفيد جايي كه سال‌ها به تدريس حقوق بشر اهتمام داشت با حضور علما،‌ اساتيد و دانشجويان به سمت حرم حضرت معصومه تشييع و در گلزار شهدا دفن شد.


| شناسه مطلب: 56610




قم منا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران