صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد

صدور روادید سفر به عراق در اربعین آغاز شد

صدور روادید برای سفر به عراق در اربعین حسینی از امروز در 15 دفتر آغاز شد. امسال 11 دفتر جدید برای صدور روادید به عراق برای شرکت در مراسم اربعین راه اندازی شده است.این دفاتر در استان های مرزی در شهرهایی نظیر سوسنگرد ، اهواز ، ایلام و خرمشهر و در استان هایی که زایران بیشتری دارد مانند خراسان رضوی ، اصفهان ، مازندران و گیلان فعالیت می کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سعيد اوحدي به خبرنگار خبرگزاري صدا وسيما در گنبدكاووس گفت : امسال 11 دفتر جديد براي صدور رواديد به عراق براي شركت در مراسم اربعين راه اندازي شده است .
او افزود : اين دفاتر در استان هاي مرزي در شهرهايي نظير سوسنگرد ، اهواز ، ايلام و خرمشهر و در استان هايي كه زايران بيشتري دارد مانند خراسان رضوي ، اصفهان ، مازندران و گيلان فعاليت مي كنند.
اوحدي تاكيد كرد ؛ براساس قوانين كشور عراق دريافت رواديد براي تمام افرادي كه در اربعين حسيني قصد سفر به كربلا را دارند ضروري است.
او گفت : وزارت كشور عراق مبلغ رواديد گروهي را 30 دلار و فردي را 40 دلار تعين كرده است .
اوحدي هم چنين درباره اعزام به عمره مفرده نيز گفت : تا زماني كه حكم دو پليس فاسد اعلام نشود برنامه اي براي اعزام افراد به سفر عمره نداريم .
وي براي شركت در مراسم گراميداشت ياد 49 جان باخته گلستاني حادثه منا در گنبدكاووس به گلستان سفر كرده است.




نظرات کاربران