بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه

بازدید وزیرکشور عراق از شلمچه

وزیر کشور عراق با بررسی روند صدور ویزا در دفاتر کنسولگری عراق واقع در منطقه آزاد اروند هدف از سفر خود را بررسی و رفع یکسری مشکلات و موانع موجود بر سر راه صدور ویزا عنوان کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزير كشور عراق با بررسي روند صدور ويزا در دفاتر كنسولگري عراق واقع در منطقه آزاد اروند هدف از سفر خود را بررسي و رفع يكسري مشكلات و موانع موجود بر سر راه صدور ويزا عنوان كرد.
سفير ايران در عراق هم با بيان اينكه امسال از سه ماه پيش تا كنون در قالب شش كميته با همكاري عراق موضوعات امنيت،اسكان،درمان،تغذيه، فرهنگ و انتقال را پيگيري كرديم افزود: پيش بيني مي كنيم اربعين خوبي داشته باشيم.
حسن دانايي تاكيد كرد زائران حتما براي خروج از مرز ويزا تهيه كنند چرا كه علاوه بر چهار دفتر رسمي، يازده دفتر كنسولگري ديگر هم براي اعطاي ويزا به متقاضيان در سراسر كشور فعال هستند.


| شناسه مطلب: 57679




اربعين مرز



نظرات کاربران