شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین

شش توصیه مهم رایزن فرهنگی برای اربعین

حجت الاسلام غلامرضا اباذری/رایزن فرهنگی ج.ا.ایران در عراق

با عرض ادب و احترام به ساحت قدسي و عرشي سالار شهيدان سيدالشهداء و ياراني كه در تاريخ همانندي ندارند،درود و سلام بر همه فعالان جبهه فرهنگي اربعين سال 1394 .اكنون كه به حول و قوه الهي پس از حدود يكسال جلسات مستمر فرهنگي وارد اين مانور بزرگ انساني و الهي شده ايم و پس از سركشي ميداني از مسيرها و موكب ها جا دارد نكاتي را خدمت خادمان فرهنگ حسيني عرض نمايم :
1-از همه خادمان جبهه فرهنگي كه تدابير و دستورات رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي را مبني بر عدم استفاده از تصويرمعظم له در اربعين 94 رعايت كردند تشكر مي كنم و تقاضا دارم تا پايان اين مراسم بي نظير جهاني ، مواظبت كنند تا اين تدبير به شكل كامل اجراء شود.
2-احترام به مردم با كرامت و شرافتمند و غيور عراق كه افتخار ميزباني زائران را با هيچ جايگزيني عوض نمي كنند تا آخر مراسم به ديگران تذكر داده و مراقبت كنيم ( خوشا به حال مردم عراق كه اين نعمت الهي را از آن خود دارند).
3-تمامي فعالان فرهنگي با مديريت و بصيرت عميق خود مراقبت كنند تا در اين مراسم حاشيه سازي نشود و غير از نماياندن قدرت عظيم جذب حسيني ما را به مسائل كوچك و جزئي و بي ارزش وارد نكنند.
4-حسين(ع) محور آزادگي و آزاد انديشي و دفاع از مظلوم و مقابله باظالم است ، از اين محور خوب مراقبت كنيم و اين محور را خوب بيان كنيم تا اين پيام بيشتر از گذشته به جهانيان برسد.
5-دوستان فعالان فرهنگي عراق مسيرهاي منتهي به كربلا را با تصاوير شهداي عراق حال و هواي خاصي بخشيده اند ما هم در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت كه بالاترين الگوي آن امام حسين(ع) است به آنها كمك كنيم و فضا سازي انجام شده را حفظ كنيم.
6-خداوند بالاترين جايگاه خدمتي يعني خدمت در حوزه فرهنگ حسيني را به ما و شما عنايت كرده ، شكر آن نعمت و حفظ اين مدال به آن است كه وحدت بين دو ملت ايران و عراق را سر خط اقدامات فرهنگي خود قرار دهيم.


| شناسه مطلب: 57776




كربلا اربعين



نظرات کاربران