استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا

استقبال زائران از ایستگاه های راهنمای زائر در کربلا

ایستگاه های راهنمای زائر با هدف ارائه اطلاعات پیاده روی و سامانه جستجوی همراهان از سوی کمیته مفقودین ستاد مرکزی اربعین حسینی در عراق در سطح شهر مقدس کربلا نصب شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، ستاد راهنماي زائر كه با نظارت كميته مفقودين ستاد مركزي اربعين حسيني در عراق، فعاليت خود را آغاز كرده است، اقدام به نصب ايستگاه هاي راهنماي زائر با هدف ارائه اطلاعات پياده روي و سامانه جستجوي همراهان در سطح شهر مقدس كربلا كرده است.
براساس اين گزارش، زائراني كه با پاي پياده براي درك زيارت حضرت سيدالشهدا عليه السلام در ايام اربعين عازم كربلاي معلا هستند، از ايستگاه هاي راهنماي زائر كه در چهل نقطه از شهر مقدس نجف، بين راه و كربلاي معلا با هدف ساماندهي گمشدگان از طريق ارتباطات كامپيوتري و شبكه مستقر شده اند، استقبال كردند.
اطلاعات گمشدگان در صورت مراجعه در اين ستاد ثبت مي شود و مي توانند براي همديگر پيغام بگذارند، به طور مثال فردي پيغام مي گذارد كه امشب در تير شماره 800 استراحت مي كند، اگر برادر اين فرد مراجعه كند مي داند كه بايد تير شماره 800 دنبال برادرش بگردد.
سيصد نفر در اين ستاد آموزش ديده اند و براي ارائه خدمات به گمشدگان در ايام اربعين آمادگي كامل دارند. راهنمايان زائر در اين ستاد از افرادي انتخاب شده اند كه بيش از دو بار سابقه تشرف در ايام اربعين را داشته اند و به موقعيت كاملا آشنا هستند.


| شناسه مطلب: 57868




كربلا اربعين



نظرات کاربران