زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند

زائرین 21 استان از کرمانشاه راهی کربلا می‌شوند

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش شش برابری ترافیک جاده‌های استان در روزهای مانده به اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سرهنگ محمد مرادي، اظهار كرد: در حال حاضر زائرين 21 استان كشور از مسير استان كرمانشاه راهي مرز مهران مي‌شوند و اين امر ترافيك جاده‌هاي استان را در حال حاضر پنج تا شش برابر افزايش داده است.
وي اظهار كرد: با توجه به افزايش سفر زائران به كربلا با نزديك شدن به اربعين حسيني، پيش‌بيني مي‌شود ترافيك جاده‌هاي استان در هفته آينده بيش از اين‌ نيز افزايش يابد.
رييس پليس راه استان كرمانشاه در همين راستا از بكارگيري 46 تيم گشتي بصورت شبانه‌روزي در مسير تردد زوار در سطح جاده‌هاي استان خبر داد.
وي اظهار كرد: تمام نيروهاي خود را در روزهاي مانده به اربعين در سطح جاده‌هاي استان بكار گرفته و از نيروهاي كمكي از استان‌هاي ديگر نيز استفاده مي‌كنيم.
مرادي با توجه به حجم بالاي ترافيك جاده‌هاي استان در روزهاي مانده به اربعين، از تمام رانندگان خواست تا بيش از هر زمان مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند و به طور جد از سبقت و سرعت غيرمجاز خودداري كنند.
وي افزود: هم‌چنين توصيه ما اين است كه رانندگان حتما قبل از رانندگي استراحت كامل داشته و در موكب‌هايي كه در طول مسير براي زائران در نظر گرفته شده استراحت كنند.
مرادي تاكيد كرد: با توجه به حجم بالاي تردد در جاده‌هاي استان، جهت حفظ جان زائران هيچ گونه اغماضي در برخورد با تخلفات نخواهيم داشت و در صورت مشاهده دو تخلف حادثه‌ساز همزمان، حتما خودروي متخلف توقيف خواهد شد.
مرادي با اشاره به همزماني ايام اربعين با فصل سرما از رانندگان خواست تا حتما تجهيزات زمستاني را با خود به همراه داشته باشند.
به گزارش ايسنا، رييس پليس راه استان كرمانشاه هم‌چنين از هماهنگي با بيمه جهت استقرار گشت‌هاي بيمه در دو محور استان خبر داد و توصيه كرد: رانندگان حتما مدارك خود و خودرو را همراه داشته باشند تا خداي نكرده در صورت بروز تصادف احتمالي، امورمربوط به بيمه را در كرمانشاه انجام دهند و مجبور به بازگشت به استان خود نباشند.


| شناسه مطلب: 57899




كرمانشاه اربعين



نظرات کاربران