مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق

مشارکت زائران 70 کشور در اربعین حسینی ورود چهار میلیون زایر از ایران به عراق

مدیرکل گذرگاه های مرزی عراق از مشارکت زائران 70 کشور عربی و غیر عربی در مراسم اربعین امام حسین(ع) و پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از الفرات، سامي السوداني گفت: زائران حدود 70 كشور عربي و غير عربي از طريق گذرگاه هاي مرزي عراق وارد اين كشور شده اند.
وي افزود: اين زائران از طريق گذرگاه هاي صفوان در بصره بين عراق و كويت، گذرگاه الشلامجه در بصره ميان عراق و ايران، گذرگاه الشيب در ميسان ميان عراق و ايران، گذرگاه زرباطيه در استان واسط ميان عراق و ايران و فرودگاه هاي نجف اشرف و بغداد وراد شده اند.
سامي السوداني پيشتر اعلام كرده بود تعداد زائراني كه از جمهوري اسلامي ايران وارد عراق خواهند شد به بيش از چهار ميليون زائر عربي و غير عربي خواهند رسيد.
مشاركت پهپادهاي ايراني در حفظ امنيت كربلا
خبر ديگر اينكه شوراي استان كربلا از مشاركت پهپادهاي ايراني(هواپيماهاي بدون سرنشين) براي كنترل آسمان استان در خلال زيارت اربعين خبر داد.
بر اساس گزارش المدي پرس، حامد صاحب عضو شوراي استان كربلا گفت از پهپادهاي ايراني براي زير نظر گرفتن هر گونه تلاش تهديدآميز عليه امنيت استان در خلال زيارت اربعين كمك گرفته ايم و حدود هزار دستگاه خودروي ايراني هم براي انتقال و جابجايي زائران از گذرگاه هاي مرزي به داخل شهر كربلا و بالعكس به كار گرفته شده است.
وي تاكيد كرد: طرح امنيتي و خدماتي براي زيارت اربعين به خوبي و بدون هر گونه خلل و مشكلي اجرا مي شود.


| شناسه مطلب: 58047




اربعين آمار



نظرات کاربران