استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم» استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم»

استقبال مسلمانان انگلیس از «شاهزاده روم»

انیمیشن ایرانی «شاهزاده روم» با استقبال گسترده مردم و به ویژه مسلمانان انگلیسی مواجه شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، انيميشن سينمايي «شاهزاده روم» به كارگرداني هادي محمديان كه پيش از اين در سينماهاي لبنان به نمايش درآمده و با استقبال مردم آن كشور همراه شده و يكي از پرفروش‌ترين فيلم‌هاي سينماي لبنان در سال جاري شد، در انگليس نيز توانست سالن‌هاي سينماي نمايش‌دهنده خود را پر كند.
حامد جعفري، تهيه‌كننده «شاهزاده روم» در گفت وگو با كيهان اظهار داشت: اين انيميشن به‌طور محدود، براي دو هفته و در چهار سينماي كشور انگلستان اكران شد.
وي تأكيد كرد: نكته قابل توجه اين بود كه در اين دو هفته كه «شاهزاده روم» در انگليس به نمايش درآمد، در همه سانس‌ها هر چهار سينماي نمايش‌دهنده اين فيلم پر از تماشاگر شدند و حتي يك بار هم سالن خالي نماند.
جعفري ادامه داد: اغلب افرادي كه به تماشاي شاهزاده روم آمدند، مسلمانان و عرب زبانان بودند. هر چند از ديگر اقشار آن كشور هم تماشاگراني به تماشاي اين فيلم آمدند.
تهيه‌كننده «شاهزاده روم» درباره چگونگي اكران اين اثر در كشور انگليس هم گفت: بطور معمول، اكران عمومي اين گونه فيلم‌ها در كشورهايي چون انگليس خيلي دشوار است. اما دوستان لبناني ما كه در ساخت اين فيلم با ما همكاري كردند (موسسه كشاف المهدي، وابسته به حزب الله لبنان) كمك كردند تا اين اثر بتواند به صورت محدود و در چهار سينما و تنها براي دو هفته در انگليس به نمايش در بيايد.
گفتني است، انيميشن «شاهزاده روم» علاوه بر كشورهاي ايران، لبنان و انگليس، پيش از اين در كشورهاي عراق، بحرين، عربستان، كويت و ساحل عاج نيز به نمايش درآمده بود.
اين اثر، هم اكنون با بيش از دو ميليارد تومان فروش، در صدر جدول فروش فصل سينماي كشور قرار دارد.
«شاهزاده روم» به زندگي مادر گرامي حضرت صاحب الزمان(عج) مي‌پردازد.


| شناسه مطلب: 58327




مسلمانان



نظرات کاربران